Tips NYE 2011 Sydney en wie is daar ook?

Hee allemaal!
Ik ben dit jaar ook in Sydney met Oud en Nieuw! Ik vertrek 6 december richting Australië en kom ook aan in Sydney, maar ik wil heel graag oud en nieuw in Sydney vieren. Ik heb een hostel geboekt bij Manly, is wel iets buiten Sydney, maar op zich wel te doen met de ferry. Lijkt mij wel leuk om een keertje ergens af te spreken als (een van) jullie dat ook leuk vindt!
Ik hoor het wel :slight_smile:
Groetjes, Carlijn

Hola!

Ook ik zit met NYE in Sydney! Kom op 25 dec aan in Sydney en verblijf daar sowieso t/m 2 januari, maar waarschijnlijk nog iets langer. Daarna door richting Melbourne. Ik slaap in het Wake Up Hostel en ben wel in voor een feestje! Roep maar waar!:slight_smile:

Frank

Gezellig Frank! Moeten we maar even contact houden :slight_smile: Ik ga waarschijnlijk daarna ook richting Melbourne! Hoe is jouw reisplan verder? Waar wil je allemaal heen enzo en hoelang blijf je in Australië?

Goed plan! Morgenochtend vertrek ik naar Tokyo om daar t/m zaterdag 26 november te verblijven. Dan vlieg ik naar Cairns. Eerst richting Cape Tribulation en dan langzaam de oostkust afdalen. Op 25 december vlieg ik van Brisbane naar Sydney en verblijf daar dus sowieso t/m 2 jan. Vervolgens richting Melbourne, waar ik sowieso op 15 januari wil zijn ivm de Australian Open (tennistoernooi). Op 22 januari vlieg ik weer terug.

Hoe ziet jouw schema er uit? Misschien wel een goed idee om ook samen richting Melbourne te reizen?

Ciao,
Frank

Ik vertrek 6 december naar Sydney om daar eerst 5 dagen met een groep door te brengen. Daarna wou ik eigenlijk tot 25 december naar Melbourne gaan, maar dat is niet echt haalbaar volgens sommige mensen die ik heb gesproken die er zijn geweest :wink: Dus ik denk dat ik tot die tijd naar plekken ga in de buurt van Sydney. Dan blijf ik tot 2 januari in Sydney en daarna wil ik of richting Melbourne en dan omhoog naar Darwin om daar naar Cairns te vliegen en dan de oostkust te doen, of ik wil het andersom doen, dat ik eerst richting Cairns reis en daar via Darwin en de Outback enzo terug naar Sydney ga. Maar dat ligt een beetje aan hoe het weer is en daar kom ik niet helemaal uit… Lijkt me wel om een stuk samen te reizen! Heb je toevallig Faceboook ofzo? Dan kunnen we op die manier even contact houden?
Tjuus!

Hi allemaal,

Ik vertrek binnenkort richting Sydney. En zal daar ook met oud en nieuw zijn.
Ben nu druk met het kijken naar accomodatie( aardig wat researchwork).
Als het je leuk lijkt om daar te meeten, kun je me mailen.

Greetz,

Miss.

Hi all!

Ik ben met nieuwjaar ook in Sidney en een hostel boeken is het probleem niet volgens mij!

Check out www.booking.com daar staan nog genoeg hostels en hotels op. Zelf haal ik de nacht door en vlieg 1 januari naar Melbourne :slight_smile:

Cheers en maby tot in Sydney! (Zelf vlieg ik de 19e dec. daarheen!)

Staf:vak02:

Hey everybody,

Ik vertrek donderdag 22 december naar Sydney en blijf daar met Kerst en oud&nieuw ook! Ik ga ook alleen en verblijf in het bondi beach house YHA aan bondi beach. Lijkt mij leuk om te meeten! Zit er iemand vlakbij ook?

Iedereen heel veel plezier alvast als we elkaar niet gaan zien!

Gr. Marloes

ik woon sinds kort in Sydney en heb 3 a 4 mensen bij mij te slapen tijdens oud en nieuw…voor oud en nieuw met kerst eerst nog een weekje reizen om 30 december in Sydney terug te keren…

Ik denk dat ik van te voren tickets ga regelen voor een leuke plek zodat ik iig een plek heb om het vuurwerk te bekijken!

Hoi Noelleke, ook wij gaan ons vermaken in Sydney en zijn aan het kijken naar welke plek we het beste kunnen gaan met onze hapjes en drankjes.

Naar welk park in Balmain ga jij? Kun je ons misschien wat info geven?

Alvast bedankt!

Groetjes Esther en Martijn

estherevers@hotmail.com

Hoi Esther en martijn, wij hebben kaarten voor Lawn with the view, Botanic garden Sydney. Kost een paar centen maar zitten wel op een toplocatie bij het opera house! We hebben er heel veel zin in! Je kunt bij de info’s in Sydney alle informatie voor NYE krijgen. Veel plezier! Groetjes Noëlle

Hallo allemaal,

Ik ben ook net in Sydney aangekomen wil vanavond richting vuurwerk gaan, als er iemand zin heeft om mee te gaan kan je me even een mailtjes sturen

s.vd.bos@live.nl

Ik ben 26 jaar en blijf 8 weken in australie, ik zal hierna vooral omhoog gaan reizen :smiley:

Gr. Simone