NYE Sydney 2011!! Perth, Alice Spring, Adelaide, NYE Sydney

Ik ben Noelle, 35 jaar, zelfstandig ondernemer en kom uit omgeving Eindhoven. Ik heb een ticket geboekt op 28 november naar Perth. Vanuit Perth wil ik een stukje westkust gaan doen, dan vliegen naar Alice Springs om daar een tourtje te doen, dan vliegen naar Adelaide om Kangaroo Island en de Great Ocean Road te gaan doen en dan vliegen naar Sydney voor NYE. Dit is een idee voor de reis die ik wil gaan maken, ik heb nog niets vastgelegd omdat ik de vrijheid wil hebben om te doen wat er op mijn pad komt.Dus het kan ook allemaal anders lopen :wink: Wel heb ik het hotel de laaste week in Sydney geboekt in Darling Harbour voor 2 personen, helaas gaat de 2e persoon niet mee. Ik heb dus nog een bed over…
Ik zou het leuk vinden te horen van degene die ook NYE in Sydney vieren, wellicht om elkaar in Sydney te ontmoeten en samen een geweldig oud op nieuw te vieren! Vind je mijn plan van de reis ook interessant dan hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Groetjes Noelle

Hoi,

Het lijkt mij een fantastische reis en Sydney is the place to be voor Oud & Nieuw. Ik ga graag mee, als je nog niemand hebt.

Ik ben Chun, man, 39, kom uit omgeving Utrecht.

Groetjes, Chun

Hoi Chun,

Ik geef de voorkeur aan alleen reizen of met een vrouwelijk gezelschap.
Het lijkt me leuk om mensen te ontmoeten in Sydney die ook daar zijn voor NYE

Groetjes Noelle