Wij zijn twee belgische meisjes en hebben een vraagje.
We hebben al lang zitten zoeken naar een slaapplaats in Sydney met kerst en nieuwjaar, maar alles lijkt volzet.
Daarom willen we vragen of iemand een kamer of appartement heeft dat we zouden kunnen delen, ook de kosten. Of anders een tuin ter beschikking heeft waar we eventueel een tentje zouden kunnen zetten.
Hey meiden,
Ik heb inderdaad ook gekeken naar verschillende hostels voor oud en nieuw in sydney en inderdaad alles zit vol of ze doen nog geen boekingen.
Uiteindelijk heb ik wel iets gevonden, helaas wel wat duurder dan de planning maar gelukkig niet zo duur als een hotel rond die tijd. Het budget hotel heet: Y Hotel en is in de buurt van Hyde Park. Ik heb het al een aantal weken geleden geboekt dus weet niet of ze nu nog plek hebben.
Succes! Groetjes Eline
Ik heb twee weken geleden een hostel geboekt, ook veel te laat natuurlijk en we betalen er dan ook flink voor, maar goed, NYE in sydney lijkt me gewoon geweldig. Wij hebben geboekt bij Globe Backpackers, maar volgens mij zit dat nu al vol. Twee vrienden die ook rond die tijd in Sydney zitten hebben geboekt bij Big Hostel, misschien kun je daar nog naar kijken?
Ja het is inderdaad lastig om wat te vinden rond die tijd je moet ongeveer 6 maanden voordat je erheen gaat dat al zo’n beetje vastleggen. Als je toch ook misschien wat duurder zou willen misschien lukt het wel via www.booking.com of www.agoda.com
Hmm ik ben volgend jaar rond september in Sidney en wil dan dus gaan boeken voor NYE… Denk je dat het dan nog lukt? Of is dat ook al te laat?
Ik wil liever daar zelf een hostel binnen lopen dan het boeken via internet!
je kan het natuurlijk altijd proberen wie weet heb je geluk. Het is namelijk zo dat het ook zo vol is omdat de Australiers zelf ook vakantie hebben en die gaan dan op vakantie in eigen land.