Samen met een reisgenoot willen we rond oud & nieuw (tussen 28 december - 2 januari 2013) in Sydney doorbrengen. Helaas is het best lastig een (goedkoop) hostel te vinden in die periode en anders loop je tegen een minimale verblijfperiode van 7 - 10 dagen aan. Kent iemand een hostel wat nog vrij is en niet dezelfde eisen heeft? Of anders een andere verblijfplaats of tips voor de overnachtingen daar?
Hoor het graag, alle info is welkom!
Wij, Richard en ik, zijn met Oud&Nieuw ook in Sydney maar wij overnachten dan niet in een hostel waarvan ze het 5-voudige vragen als normaal i.v.m. al die toeristen die daar heen komen.
Richard en ik slapen in een tentje, en anders blijven wij rondvragen aan locals of andere backpackers of zij nog een overnachtingsplek tot hun beschikking hebben.
Bedankt voor je bericht. Wij hebben ook zitten denken aan kamperen maar ik had begrepen dat dit juist best lastig zou zijn in Sydney… Anders iets van een camper of zo? Jullie gaan dus gewoon die kant op en zien dan wel? Wanneer zijn jullie in Sydney? Veel plezier alvast en nogmaals bedankt voor je reactie.
Het is inderdaad vrij lastig om een kampeerplek te vinden, zeker in Sydney. Maar we geven niet zo snel op natuurlijk ;). Wat ook nog een optie zou kunnen zijn, en wat ik ook al eerder had benoemd, is dat er waarschijnlijk wel bij iemand een overnachtingsplek beschikbaar is (denk hierbij aan de bank of je vouwt je matje uit en slaapt op de grond).
Wanneer je uitwijkt naar hostels etc, ben je hand vol geld kwijt!
Als jij nog iets anders hebt gevonden, laat mij dat even weten :).