Tips gezocht voor reizen door Zuid Amerika

hallo… ik wil graag eind augustus ongeveer naar zuidamerika gaan. maar nog geen flauw idee waar ik heen wil in zuid amerika en wat ik wil gaan zien. ik wil alleen gaan reizen maar heb geen flauw idee waar het veilig genoeg is om alleen heen te gaan. heeft iemand tips of zin om het begin van de reis samen te maken???
groetjes nadine

Hallo Nadine,

Wat een leuk plan! Ik denk dat je het beste eens kunt kijken op het Zuid Amerika Reisforum (www.wereldwijzer.nl/zuidamerika) en bij de verschillende reisforums van Zuid Amerikaanse landen op Wereldwijzer.nl. Je zult daar veel tips tegenkomen en je krijgt dan een idee van welke landen voor jou leuk zouden zijn.

Veel succes! Enne…als je gaat natuurlijk even een dagboek bijhouden op www.wereldwijzer.nl/blogs :wink:

Groeten,
Jeroen

hoelang ga je?
Wat wil je doen?

bekijk mijn sites eens en kom terug met wat specifiekere vragen.

Hallo Nadine,

Leuk plan! Ik heb vorig jaar 2 maanden alleen gereisd in Zuid-Amerika dus zou je wel het een en ander kunnen vertellen. Laat maar horen aan welke plekken je zit te denken. Spreek je Spaans?

Groetjes,
Anne

Aangezien dit topic in het Argentinie-forum staat wijs ik je er wel even op dat het in augustus hartstikke winter is hier he :slight_smile: