Hallo!
Op 9 september vlieg ik naar Nepal om daar voor een week of 6 te verblijven.
Graag zou ik daar een trekking willen maken en een meerdaagse rafttocht willen doen.
Ik wil dit regelen wanneer ik in Nepal ben en zo graag willen weten met wie jullie goede ervaringen hebben…of juist hele slechte (dan weet ik direct waar ik in ieder geval niet moet zijn ;-))
Ik hoor het graag!!
Groeten
Mark
ik heb geboekt bij treknepal.be en ik was content, die waren vriendelijk en het was goed georganiseerd en niet zo duur (annapurna trek gedaan). was wel blij dat ik het op voorhand had geregeld want daar is het allemaal nogal veel om af te lopen en ik zou veel tijd verloren hebben. ik moest mij geen zorgen meer maken en het was echt een super reis!!! het zijn belgen maar ik denk niet dat het zoveel duurder is dan als je daar boekt.
1 like
Hey Joerie,
Bedankt voor de tip!, ik zal gelijk even de website bezoeken
Groeten,
Mark
Asian Heritage Treks (http://www.asianheritagetreks.com/) heeft ook trekkings
Je kunt het ook prima allemaal zelfstandig doen. Heb zelf de Annapurna trek in mijn eentje gedaan. Had in Nl zoiets van ik zoek het allemaal ter plekke wel uit. Dat scheeld tenslotte weer een lijntje. In Kathmandu wordt je door zoveel mensen aangesproken of je een gids nodig hebt dat het bijna verdacht is. Heb uiteindelijk het Annapurna circuit in mijn eentje te lopen. Zwaar maar dat was het ook met gids geweest. Prima te doen dus! Scheeld een hoop geld en is net zo mooi. Rafting is prima ter plekke te boeken zou ik ook niet in Nederland doen. Zijn bureautjes zat en dan kun je ook nog een mooi prijsje bedwingen.
Mocht je er toch voor kiezen een gids te willen. Dan heb ik twee adressen voor je van twee zeer goede gidsen die ik tijdens mijn trek heb ontmoedt. PM maar even als je meer wilt weten.
Groeten
Hoi,
Ja ik adviseer ook Asian Heritage. zie www.asianheritagetreks.com
Ik kom de laatste 4 jaar minstens 2 keer per jaar in Nepal en boek al mijn zaken hier. Ook veel bekende van mij. Goede prijs/kwaliteit verhouding, maar zeker niet onbelangrijk… goede en betrouwbare service.
Ik kreeg 2 dagen geleden een email van de eigenaar. Ze hebben de aankomende maanden, ook in maanden in 2012, een superscherpe regeling kunnen treffen met een hotel in Chitwan. Ik ben in dit hotel zelf al 3 keer geweest.
68 euro voor 2 nachten/3dagen en 80 euro voor 3nachten/4dagen.
Dit is alles inclusief, overnachtingen, vol pension (muv drankjes), excursies, National Park fee, retour gewone bus. Indien je luxer wilt reizen met airco bus zoals de Greenline komen er uiteraard meerprijzen bij. Reken dan op ongeveer 15 euro per enkele reis, (dan gaat er wel weer geld af, een euro of 3 a 4, dat een kaartje per gewone bus kost).
De afgelopen 3 jaar betaald ik 80 euro voor 2 nachten/3 dagen en 105 euro voor 3 nachten/4 dagen. Dus een mooie prijs!
Heel veel plezier!!