Hoi
Kan iemand me helpen met leuke daguitstappen in deze wellicht fantastische streek.
Alvast bedankt voor de hulp.
Domien
Hoi
Kan iemand me helpen met leuke daguitstappen in deze wellicht fantastische streek.
Alvast bedankt voor de hulp.
Domien
Jerez de la Frontera is zeker de moeite waard!
Groetjes Jentiene
Hierbij een link met leuke foto’s. Je kunt hier al zien hoe de streek, stad of dorp van uw vakantiebestemming er uitziet.
Naast “Buscar fotos:” de naam van de stad, regio of land intikken en dan op enter drukken.
Ge kunt al beginnen likkebaarden…LOL
Hasta Luego!
Marco
:SPAIN:
vergeet vooral Cadiz zelf niet, de parel aan de atlantische oceaan met mooie oude binnenstad en fraaie stranden Verder Arcos de la frontera, Vejer de la frontera en Tarifa
Ik ben er zelf niet geweest, maar El Rocio schijnt heel bijonder te zijn, soort wild westen…
Vergeet inderdaad Cadiz zelf niet, zoals iemand hierboven al zei. Een heerlijke stad met goede tapasbars en uitstekende visrestaurants en een vriendelijke ontspannen sfeer. Dit is een goede pagina over Cadiz in het Nederlands: http://www.conilreisgids.nl/cadiz
Maar Jerez de la Frontera, de stad van de sherrybodegas en de paarden, is ook absoluut de moeite waard. Net als surfmekka Tarifa met uitzicht op Afrika. Het zijn drie hele verschillende steden, maar ze hebben alledrie hun eigen charme. Vergeet trouwens ook de gezellige witte dorpjes Vejer de la Frontera en Conil de la Frontera niet. Die eerste ligt heel romantisch op een heuvel en die tweede ligt aan een van de mooiste stranden van Zuid-Spanje.
Cádiz is overigens de oudste, nog bestaande / bevolkte stad van Europa, ongeveer 1100 voor Cristus.
Hier een geweldige song over de stad Cádiz.
[ame=“CADIZ ( ESPAÑA, SPAIN ) - YouTube”]YouTube - CADIZ ( ESPAÑA, SPAIN )[/ame]