Leuke bestemming

Dag,

Heeft iemand een tip voor een plaats(je) in zuid spanje voor een weekje in juli. Tripje is voor 2 dertigers en we zoeken strand, vertier (maar geen lloret toestanden), wat cultuur , vooral authentieke spaanse sfeer. Wij komen alleen op voordehand liggende bestemmingen als Sevilla , maar wie weet heeft iemand suggesties ? Iemand ook ervaringen met Cadiz? Bvd!

Chipiona bij Jerez, Chiclana de la Frontera net onder Cadiz en Matalascañas in Huelva zijn de populaire strandbestemmingen van o.a. de Sevillanen. Over het algemeen weinig buitenlandse toeristen en dus authentiek Spanje. Uitstapjes naar Cadiz en Jerez zijn de moeite waard evenals een excursie naar Doñana.

Hola Eefje!

De kust bij Cadiz, de Costa de la Luz, is een fantastische vakantiebestemming! Brede zandstranden en een gezellige, écht spaanse sfeer.
Ik woon in Chiclana de la Frontera en kan Chiclana aanbevelen, maar ook in plaatjes zoals Conil de la Frontera of Tarifa zul je van een fijne vakantie genieten.

Cadiz is een leuke stad om een dagje naar toe te gaan. Het is klein en knus met leuke winkels, vele tapasbarretjes en een interessante geschiedenis.

Ik geef je hier een paar sites met veel informatie over de Costa de la Luz. Als je nog meer info wilt, laat het me weten!

chiclana.costasur.com
conil.costasur.com
tarifa.costasur.com

Groetjes Areke
Vakantie naar Spanje