Waar heen in Spanje???

hallo,

ik en mijn vrienden zijn 16 en 1 van 17 wij zoeken een plaats in spanje om daar onze zomer te vieren alleen willen wij niet dat er alleen maar gasten van 22 of 23 lopen want dan voelen we ons veel te jong enzo maar we willen wel graag naar spanje welke plek zouden jullie on adviseren.

Salou?

Er is geen twijfel dat Madrid en Barcelona zijn twee prachtige bestemmingen in Spanje om uw vakantie te baseren. Spanje biedt een mooie mix van musea, outdoor attracties, stranden, grote keuken en veel historische plekken in overvloed!
Enkele van de beste plaatsen waar u een geweldige leuke ervaring zijn:
Santander
vigo
Andalucía Regio
Andorra
La Manga
toledo
tarragona
Canarische Eilanden
Ik hoop dat de informatie is nuttig voor u …

Hebben een grote vakantie!:vak02:


Op zoek naar de villa klik hier: vakantiehuizen spanje | vakantiehuizen costa brava .

Wat voor soort vakantie zoeken jullie dan?
Salou is inderdaad ideaal om er een echte stapvakantie van te maken, maar goed daar lopen inderdaad ook gasten rond van 22/23 jaar.

Zoeken jullie gewoon een leuke culture vakantie en willen jullie daarnaast ook uitgaan, dan is Barcelona en Sevilla zeker aan te raden. Genoeg te zien en leuke uitgaansmogelijkheden.

Valencia is echt een leuke stad. En het is ook niet druk. En de strand ligt lekker dichtbij