Tips gevraagd over welke route ik zal nemen

Hoi allemaal,

allereerst wil ik zeggen dat ik deze site te gek vind en al veel handige informatie heb opgedaan, dankjewel!

maar nu heb ik een vraag, ik wil in oktober naar Azie vertrekken om daar een rondreis van 3 maanden te gaan maken. Ik weet alleen nog niet waar ik zal beginnen en welke weg ik zal nemen. Heeft iemand tips van dingen waar ik echt heenmoet of wat echt te gek is om mee te beginnen. ? ik ben ook nog erg jong, 18, ik weet niet of dat uit zal maken.

ik hoor het graag . alles is welkom

groetjes Sofie

sofie,

leeftijd maakt niet uit.
je kunt starten in bangkok, en dan naar laos, cambodja en vanaf vietnam/hongkong terug vliegen.

is dat een leuke route?

ik vind opzich dat als je naar thailand gaat dat je inderdaad bangkok wel gezien moet hebben maar ik hoor zo vaak dat het echt helemaal niks is…

tja je moet toch ergens op vliegen… En als je er toch bent kun je het net zo goed bekijken.

mijn mening over bangkok:
je kunt je er zeker 3 dagen vermaken, op z’n minst!

Sjaak
www.wereldrondreis.eu

haha ja dat is waar natuurlijk

bedankt voor je tip :slight_smile:

Hoi

Ik ga zelf rond Oktober die kant op. Ik ben van plan om te landen in Phnom Penn, en daaruit richting Hochimincity (Saigon) te reizen, en van daaruit richting het noorden om dan te eindigen in Hanoi. Ik zelf ga 4 weken…

Ik heb nog geen precieze vertrekdatum, maar mocht je zin hebben, je kan altijd mee reizen :teeth:.