Tips gevraagd mbt route en 2 dagen over - waarheen? (met 3 kids)

Hoi,

Al veel gehad aan dit forum, dank allemaal. Ben ook al een tijdje aan het puzzelen en dacht dat ik eruit was maar toen bleek dat ik me 2 dagen vergist had, die heb ik dus extra! Nu is de vraag: waar gaan wie deze 2 dagen extra benutten. Wij gaan in augustus 2014 met 3 kids van 6, 7 en 8. We vertrekken 1 augustus en terug op 25 augustus en willen 2x een ‘rust periode’ inlassen met enkele dagen strand etc. Nu hebben we het volgende staan:

• Dag 1: vlucht, aankomst Saigon
  • 4 dagen Saigon, is incl 2 dagen Mekong Delta
  • 4 dagen Hoi An (binnenlandse vluchten Saigon-Danang)
  • 1 dag Easy Riders van Hoi An naar Hue
  • 1 dag Hue (DMZ tour en al die tempels etc), aansluitend nachttrein naar Nim Binh
  • 1 dag Tam Coc in combi met Cuc Phuong
  • 2 dagen Mai Chau
  • 2 dagen Hanoi
  • 2 dagen Halong Bay
  • 4 dagen Con Dao/Nha Trang/Phu Quoc, afhankelijk van de weatherpro weerberichten welke we doen (dus we boeken een omboekbaar ticket, liefst naar Con Dao)
  • Terugvlucht op 25 augustus vanaf Saigon (heen en terug Saigon maakte het ticket een stuk betaalbaarder vandaar!)

Je ziet dus dat we 23 dagen kunnen reizen, 2 dagen vlucht van en naar Nederland en v/d 23 dagen hebben we er nu 21 ingevuld.

Graag jullie tips, adviezen en opmerkingen. Alles is welkom (ook eventueel kritiek op bovenstaand plan :-). Heel veel dank alvast!