Tips gevraagd Darwin - Perth

Krijg je het erbij bij totallycampers? Heb wel wat tips gekregen maar verder niks. Zal eens kijken of ik onze planning ergens kan vinden, misschien hebben jullie nog op of aanmerkingen.

Sent from my HTC One X using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Bedankt voor de snelle reacties. Hoe was Costa Rica?

Ondertussen weer aan het bladeren geweest in oa de Lannoo reisgids. Staat een hoop informatie in en ook een aantal routes, waaronder Perth - Darwin in 21 dagen. Zal nog eens kijken om terug te vliegen vanaf Darwin en one-way te gaan. Echter lijkt me Esperance en Albany aan de zuid-west kust ook zeer mooi. Het zijn allemaal behoorlijke reisafstanden en in binnenland zijn inderdaad niet zoveel attracties uitgezonderd Karjini NP en Kalgoorlie.

We zijn nog van plan op de heen- en terugreis een stopover te maken in andere landen, vandaar dat terugvliegen vanaf Perth makkelijker is.

Maandag een mail verzonden naar Totally campers, maar nog geen reactie. Jose, mag ik vragen wat voor camper jullie huren en hoeveel dit ongeveer kost? (ben alvast benieuwd). Ook nog een aanvraag bij een andere partij uit staan.

Overnachten op een camping, in een NP of wild kamperen moet wel lukken. De duikbril ligt hier al klaar!

Groet, Mark

Costa Rica is nog steeds mooi. Zijn de 27e weer thuis. Tot dan.
Willem

Tickets zijn geboekt, we vertrekken 4 maart!