Hallo,
Wij zijn onze rondreis van 23 dagen aan het bedenkenvoor de maand juli…
We beginnen vanaf San Fransisco… De drukte schrikt me eerlijk gezegd beetje af. En dan een grote of kleinere ronde richting grand canyon, las vegas en ook nog kust richting LA. Ik vind het enorm lastig om te bepalen waar we het beste kunnen gaan slapen… Ik lees telkens dat je in die periode moet boeken… We reizen met 2 kinderen, 7 en 16 jaar, en slapen meestal op een kamer met 2 dubbele bedden. Hebben jullie tips voor leuke betaalbare hotels? Is eventueel kamperen ook een optie als we daar kampeerset kopen? Leuke en fijne overnachtingsplekken en verblijfplekken kunnen onze route beetje meebepalen wat mij betreft. Het lijkt of we alles moeten gaan zien omdat het zo gaaf is maar mij duizelt het vooral even… Ik begrijp uit alles wat ik lees dat we echt de grand canyon niet moeten missen … Is dat echt zo? Is het daar niet enorm druk en warm in die periode? Pfff ik ben eigenlijk niet zo’n planner… Heb vooral gebackpackt in thailand en daar was altijd overal plek.
Wat zijn de gemiddelde kosten denken jullie voor een prettig maar niet te ingewikkeld hotel voor ons met die dubbele bedden per nacht?
Ik hoop echt dat er wat ervaren amerika-gangers paar goede tips hebben want het duizelt me even… maar we hebben er wel heeeeeeel veel zin in…america here we come…
Hotelreviews kan je vinden op www.tripadvisor.com Vertrouw niet alle reviews, ze worden soms gemanipuleerd.
Het is noodzakelijkm te reserveren in juli. Een aantal hotels langs de kust verhuren die tijd van het jaar soms vanaf een paar dagen. Goedkopere hotels kan je vinden bij Motel 6.
Een rondreis van 23 dagen klan bv zijn:
San Francisco-Yosemite-Lone Pine-Las Vegas-Zion-Bryce-Page-Monument Valley-Grand Canyon-Los Angeles en weer naar SF langs de kust. Dit is het populairste rondje in de USA dus je zal niet alleen zijn.
hoi Yeehaw,
Dank je voor je reaktie! Jij hebt volgens mij al veel op en neer gereisd… Of ben je altijd in VS? Dat rondje wat jij suggereert is ongeveer wat we dachten… Ik begrijp dat we er niet alleen zullen zijn… Ik kan me er nu nog zo weinig bij voorstellen. ken ook geen mensen die het al gedaan hebben. Dua voelt wel als groot avontuur. Besef me nu pas echt hoe groot en mooi VS is.
Ik ben bv altijd wel geinteresseerd geweest in het leven en wel en wee van de indianen… Maar kan me erg weinig voorstellen bij een reservaat en hoe het er is, als toerist.
Wij hadden mammoth lake ipv lone pine er op staan. We zouden het nl best fijn vindenregelmatig even te zwemmen of af te koelen. Heb je wat dat betreft meer suggesties op die route?
Tsja, druk leven hier en inderdaad best kort dag. Ik moet nog vooral erg wennen aan dat plannen, juist omdat het zo vrij en wild voelt. Als het linkks leuk is, links afslaan…is dan zo lastig…maar ja, waarschijnlijk gaat het kriebelen en willen we ook vaker terug…
We wonen gewoon in Nederland hoor maar gaan wel vrijwel ieder jaar voor zo’n 10 weken naar de USA. Met de huidige AOW kan dat best -lol-
Mammoth Lakes is een plaatsje vooral voor de wintersport. Boven Mammoth ligt het mooie June Lake en nog verder noordelijk Mono Lake maar ik heb nooit gezwommen in deze meren. En er zijn nog meer meren in de omgeving.
Heb je al geprobeerd om iets te vinden in Yosemite? Ik zou daar 2 nachten gaan logeren en dan doorrijden naar bv Mammoth Lakes, Bishop of Lone Pine. Death Valley in de zomer is vreselijk heet maar een overnachting daar is wel een aparte ervaring. Je kan ook in een dag van bv Bishop of Lone Pine naar Las Vegas rijden.