Tips binnenlandse vlucht Nelspruit, Johannesburg, Port Elizabeth

Wij hebben een georganiseerde fly drive geboekt voor okt/nov inclusief binnenlandse vlucht met SAA van kruger tot Johannesburg dan overstappen naar vlucht Port elizabeth. Heeft iemand ervaring met overstappen op Johannesburg wat betreft de bagage? Vroeger in mijn backpack periode zorgde ik dat er genoeg tijd was om mijn bagage uit te checken en weer in te checken. Hierdoor kwam mijn backpack samen met mij gelijk aan.
Dankbaar voor de tips…

Gr.
Shiantry

Hoi, Wij stappen ook in Johannesburg over op een binnenlandse vlucht naar Port Elisabeth. Ik neem toch aan dat dat goed gaat met de bagage.

Ik heb al meerdere keeren de vlucht gemaakt (meestal AMS-JNB-PE >>> en nog geen problemen met de bagage gehad (behalve dan dat de koffers te zwaar zijn ).
Je moet alleen genoeg tijd tussen de vluchten hebben (minimaal 2 uur), anders heb je kans dat ze de bagage niet op tijd over kunnen zetten. (maar dat is overal)

1 like

Ok, vanwege onze strakke reisschema zit er iets meer dan een uur tussen. Nadat we geland zijn moeten we nog een paar uurtjes rijden voordat we bij onze volgende lodge zijn. Wij kennen het gebied nog niet (afgezien van de veiligheid) is het beter om met daglicht te rijden.

Op hoop van zegen dan maar…

Thanks voor de reply :zon02:

hoe duur is een binnenlandse vlucht van jo’burg naar Port Elizabeth ongeveer?
Kan ik daar alvast een beetje rekening mee houden :slight_smile:

De binnenlandse vluchten zijn hier niet zo duur. Maar hoe eerder je boekt, des te beter prijs je kan krijgen.
Kijk even op.

http://www.southafrica.to/transport/Airlines/South-Africa-within/cheap-flights-to-Port-Elizabeth/cheap-flights-Johannesburg-Port-Elizabeth.php5

suc6>>>

Wij hadden geloof ik een vlucht van Johannesburg - Port Elizabeth voor 70-80 euro.

Ligt er helemaal aan wanneer je boekt en voor welke periode. Nu voor morgen een vlucht kost ZAR 1000,-

Oh dat valt dan allemaal wel mee.
Op welke site kijken jullie?

Wij hebben het uiteindelijk gewoon tegelijk geboekt met het ticket van NL naar Z A, via cheaptickets. Verder kan je gewoon bij de maatschappijen van Z A kijken voor binnenlandse vluchten, zoals bij SOuth African Airways

Maar meestal is SAA wel wat duurder. Kijk op de link in mijn ander bericht, je ziet alle maatschappijen die in het binnenland vliegen en ze zijn allemaal betrouwbaar.