Hi,
wij gaan in november naar Zuid-Afrika, en hebben voor de eerste 3 dagen een lodge beboekt in de buurt van Hoedspruit.
Nu werd ons door de lodge beheerder aangeraden om een interne vlucht naar Hoedspruit te nemen vanaf Johannesburg, en aldaar kunnen we dan opgehaald worden.
Nu ben ik bezig met het boeken van tickets, en kan het volgende doen:
aankomst johannesburg 10.50
vertrek vliegtuig naar hoedspruit: 12.20
heeft er iemand ervaring met de snelheid van bagage uit leveren en douane check op Johannesburg Airport?
Is 1,5 uur genoeg tijd om over te stappen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Groeten,
Pien
Ik zou voor de zekerheid een later vlucht nemen, je weet maat nooit of de vlucht op tijd is, je niet super lang op je koffer moet wachten etc.
En je moet zeker 60 min voor vertrek naar Hoedspruit zijn ingechecked.
Dus neem dat risico maar niet.
Suc6
dank je wel voor je antwoord.
het gekke is, dat ik op die dag geen latere vluchten kan vinden.
beetje apart.
weet je of hoedspruit in de buurt van andere vliegvelden ligt waar we anders op zouden kunnen vliegen?
groeten
Kijk je op www.flyairlink.com of www. kulua.com
Of naar Phalabora. of Nelspruit
suc6
Vermits dit ook voor ons interessant zou kunnen zijn ben ik gaan kijken bij Kulula (Kulua bestaat niet) en FlyAirlink. Op geen van beide websites zie ik Hoedspruit als bestemming, wèl Nelspruit, maar da’s 155 km daar vandaan. FlyAirlink vliegt ook naar Phalaborwa en da’s maar half zo ver naar Hoedspruit.
South African Airways vliegt van Johannesburg naar Hoedspruit, zie www.computicket.com (ook een hele handige site voor bustickets)
weet alleen niet of je dan van O.R. Tambo vliegt of misschien vanaf Lanseria
succes & fijne vakantie…ik ga ook in November!
Hoi Pien.
Kulula Airways vliegt helaas niet op Hoedspruit. De meeste keuze heb je bij South African Airways. Pas wel op dat je deze tickets niet boekt bij een Nederlandse website zoals Cheaptickets, je bent dan altijd duurder uit. Een voorbeeld. Heen en terugvlucht van Johannesburg naar Hoedspruit op 1 en 8 november kost bij Cheaptickets 288 euro exclusief servicekosten. Op de website van South African Airways koop je dezelfde tickets voor ongeveer 2000 rand inclusief. Deze kan je gewoon met creditcard betalen, de e-tickets krijg je dan gelijk in de mailbox. Er gaan meerdere vluchten per dag. Op de website www.flysaa.com kun je de vluchten zoeken. Wel even bovenin de website region op South Africa zetten anders zie je alleen Nederlandse luchthavens als vertrekpunt. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!
Groetjes Remco.