tips Bangkok

Hoi,
Kan beter een bestaand ‘draadje’ gebruiken als een nieuw aanmaken.
As maandag ga ik weer voor een paar weken naar Koh Tao. Ik land maandag vroeg en wil dan met de sky train richting Koh San Road voor de avondbus richting Chumpon en Koh Tao.
Mijn vraag is de volgende…moet ik vanaf het vliegveld op tussenstations de blauwe of groene route nemen? oftewel waar moet ik over/uitstappen?
Aangezien ik overdag dus tijd genoeg heb wil ik met mijn fotocamera op pad. Misschien een riviertour oid. Tips?
thx voor jullie antwoorden

Vanaf Suvarnabhumi Airport kan je de Express Line nemen of de City Line. De City Line stopt op elk station tot aan het eindpunt Phaya Thai, de Express Line stopt alleen op Makassan en Phaya Thai. Je zou dus helemaal door kunnen rijden naar Phaya Thai en vanaf daar met de skytrain richting de Chao Phraya rivier kunnen gaan, of ga er in Makassan uit en neem de metro naar Hualamphong (Chinatown).

Loy Nova dinner cruise kan ik iid ook aanbevelen.
Wat altijd leuk is en blijft zijn de bekende fietstochten in Bangkok.
Een drankje doen bij de Sirocco Sky bar ( The Lebua State tower).
Een avondje Muay Thai wedstrijden kijken, In Lumpini of Ratchadamnoen stadion.
Chinatown.

Hallo iedereen,

Wij hebben de Loy Nava dinnercruise geboekt voor 12 januari, na alle loftuigingen moeten we dit meemaken!
Verder gaan we natuurlijk een cocktail drinken bij de Scirocco Sky bar of Bayoke om van de skyline in Bangkok te genieten.
Ook de Erawan shrine gaan we zeker bezoeken, het gewone doen en laten van de Thaise mensen blijft voor ons westerlingen heel bijzonder.
Ik wil iedereen bedanken voor alle tips, dankzij jullie kan het niet anders dan geweldig worden.:wink:
Nog 36 dagen voor vertrek, kan het nog bijna niet geloven, Thailand here we come!!