Hoi Allemaal,
Ik ben in maart oa van plan naar Gili Trawangan te gaan (alleen), heeft iemand een goede tip voor een accomodatie voor ± 50 euro pn?
Alvast bedankt!
Deborah
Hoi Allemaal,
Ik ben in maart oa van plan naar Gili Trawangan te gaan (alleen), heeft iemand een goede tip voor een accomodatie voor ± 50 euro pn?
Alvast bedankt!
Deborah
Hoi, wij zijn in 2010 een week geweest bij Karma Kayak Bungalows. Ligt heel gunstig.
bekijk de reacties svp op zoover enz.
gr Wouter
Dankjewel Wouter, ga ik doen
Graag gedaan. Overigens, de heenvaart hebben we per ferryboot gedaan. Is op zich een belevenis en het duurt zowat de gehele dag. Je ticket is tevens je vervoerbewijs op Lombok van zuid naar het noorden. Daar aangekomen is het dringen om in een klein bootje te stappen. Nog ca 20 min varen en dan wordt je gedropt op het strand. Let op er rijden geen auto’s, alleen paard en wagentje. Die koetsiers willen de hoofdprijs om je naar je bestemming te brengen, dus ook hier weer afdingen.
Terug hebben we de snelboot genomen, kost veel meer, maarje bent in een uurtje terug op Bali. Je kan de ticket verkopers tegen elkaar uitspelen en zo een flinke korting bedingen. Veel reisplezier.