Hoi allemaal,
wij vertrekken eind van de week richting zuid afrika. de reis is helemaal uitgestippeld en de hotels zijn geboekt, ik heb alleen nog een vraagje m.b.t. een bezoek aan krugerpark.
In principe gingen wij niet voor de safari en wilde dieren naar zuid afrika, we slapen wel in addo, maar omdat daar vooral olifanten te zien zijn en we ook niet naar naar b.v. st. lucia gaan ging het bij mij wel weer een beetje
kriebelen / ging in twijfelen of we toch niet een overnachting in kruger hadden moeten boeken, maar goed we moesten kiezen.
zo zien de eerste dagen eruit
- aankomst jburg, slapen vlakbij vliegbeld
- 9 uur huurauto bij hotel, 'savonds slapen in hazyview
- vrije dag, slapen in hazyview
- 'savonds slapen in swaziland
nu is mijn vraag, we willen graag de panoramaroute zien en rijden. in principe zouden we dat de 3e dag gaan doen.
maar ik zat van de week te denken dat het krugerpark wel in te plannen is op zich.
maar nu twijfel ik of we dit op dag 3 moeten doen, dan hebben we een hele dag, maar dan moeten we op dag 2 de panoramaroute rijden. Hebben we dan genoeg tijd, we hopen om 10.00 uur weg te kunnen vanuit jburg (hebben ook nog meet en greet met reisleiding daar nl.) en we willen toch ook weer voor het donker is hazyview zijn…
of pakken we gewoon op dag 4, sochtends heel vroeg (5.30) de auto naar krugerpark, doen we een kort rondje.
skakuza, malenene en gaan we dan naar swaziland?
alle tips zijn welkom!