Ik wil graag mijn fijne ervaring met Impian Divers met jullie delen.
Ik heb hier met heelveel plezier gedoken toffe mensen de instructeurs en een hele sympathieke eigenaar! Het is een redelijk kleine duikschool maar hierdoor is het contact heel goed en persoonlijk ze duiken ook in groepen van max 4 personen waardoor ze echt tijd voor je hebben en goed op je kunnen letten. Mijn vriendin was een beetje bang en had moeite met klaren, ze kreeg persoonlijke aandacht en in stapjes werd langzaam progressie geboekt tot dat ze het goed kon. Zoals jullie zien ben ik er echt lovend over dus als jullie van plan zijn te haan duiken bij koh tao doe dit dan bij impian divers!
Toevallig heb ik een maandje geleden 2 maal een mail gestuurd met wat vragen. Kreeg beide keren binnen een dag uitgebreid antwoord. Misschien ook wel leuk om te melden dat er Nederlandse instructeurs werken! Ik ben in ieder geval van plan om daar mijn vervolgbrevet te halen over een maandje.
Ik heb bij diezelfde duikschool enkele maanden geleden mijn open water afgelegd en het was een geweldige ervaring!
Nederlandstalige instructeurs zijn een groot pluspunt, omdat je dan alles goed begrijpt en alle uitleg duidelijk is. Maar niet enkel de taal maakt Impian een fantastische duikschool.
Ze maken tijd voor je, hebben geduld, slechts 2 studenten per instructeur, leuke sfeer, goed materiaal, leuke duikplekken.
ECHT EEN AANRADER!
Ook ik heb bij Impian mijn Open Water brevet gehaald afgelopen april en ben er erg tevreden over! Hele relaxte sfeer inderdaad, goede accommodatie etc.
Ik heb ook een goede tip voor Nederlandse duikles / duikopleiding op Koh Tao. Ik heb geboekt via de Nederlandse website **www.scubacenterasia.com **van 2 Nederlandse duikinstructeurs op Koh Tao. Zij zijn te vinden in Chalok Baan, het zuidelijk stukje van het eiland. Super relaxed en direct aan het strand. Ik zag dat Impian Divers bij de drukke pier ligt…
Voor de duikschool ligt ook een super chill barretje aan het strand waar we een drankje dronken na iedere duik dag. De duikles wordt in kleine groepen van maximaal 4 personen gegeven en het mooiste is dat de ‘duikles lokaal’ / patio direct op het strand ligt! Ideaal dus en zeker omdat je dan wat persoonlijke aandacht tijdens de duikopleiding krijgt.