Ik ben Liesbeth, 40 jaar, en zoek een vrouw tussen de 30 en 65 om mee te gaan naar Koh Tao in Thailand.
>>> Ik heb al tickets, van 17 aug tot 3 sept.
Ik ga vooral om er te leren duiken, maar evengoed om te genieten van de zon, het strand en het lekkere eten!
Heb je zin om mee te gaan?
(Contacteer me dan snel op liesverstraelen@yahoo.com)
Heel veel plezier op Koh Tao:wereld:! Ik kom er net vandaan en ben bezig om de daar voor een lange tijd te vestigen zodra mijn huis hier verkocht is.
Ik weet niet of je al een duikschool in gedachten hebt maar ik kan je Impian Divers zeker aanraden! Dit is een kleine nederlandse duikschool die 2 a 3 keer per dag uitvaart naar verschillende plekken. Individuele aandacht en heel veel plezier staat op nummer 1 bij Impian! Ze varen met een kleine boot en dat betekend dat er hooguit zo’n 15 man per keer mee gaan in tegenstelling tot grote scholen die vaak zo’n 25 man mee nemen. Ik heb dit als zeer prettig ervaren!
Nogmaals heel veel plezier en succes met het vinden van een reisgenoot!
Hoi,
Ik ben vorige zomer bijna 2 maanden op Koh Tao geweest om mijn divemaster brevet te halen. Heerlijk eiland!!! Ook van mijn kant duikschooladvies (Want lang niet alle duikscholen daar zijn vanwege de grootte aan te raden). Ik kan Master Divers in Mae Haed aanraden. Ook een kleinere maar supergezellige duikschool, die de drukte rond de duikstekken probeert te vermijden. Er lopen verschillende nationaliteiten rond, wat betreft de staff. Je kunt contact zoeken met Wilco Both, een Nederlander. Ik heb wel mailadressen voor je als je daar belang bij hebt.
Groetjes,
Elles