(origineel bericht op be-more.nl)
Time flies…
Alweer een week voorbij, wat gaat de tijd snel zeg…pff de eerste week is echt voorbij gevlogen…elke dag nieuwe indrukken, nieuwe ervaringen, steeds meer contact met de kids, zoveel om te doen… Ben van het weekend mezelf wel beetje tegen gekomen, paar dagen hoofdpijn gehad en het heeft ff geduurd maar de eerste huilbui is een feit!! Ook het weer hielp niet echt mee al die regen, harde wind. Maar vanmorgen toen we opstonden was hij er dan eindelijk de zonnnnnnnnn. En het is gelijk dan goed warm ook, hopen dat dit mooie weer tijdje aanhoud kan ik beetje Aan mijn kleur werken, want wil uiteraard wel licht gebruind terugkomen ![]()
Verder zit ik redelijk in de routine van elke dag, we hebben schema voor wie wanneer bij welke activiteit aanwezig is, dat was voor mij gister babyroom en homeworkroom en is vandaag babyroom en daycare( buitenspelen met diegene die nog te jong zijn voor school). Voor ik hiermee begin en nadat ik er mee klaar ben ga ik langs mijn huisje. Gisteren in de homeworkroom moesten de kids een brief schrijven zodat wij ze beter leerden kennen. Het meisje van 12 jaar van mijn huisje was hier aandachtig mee bezig en had een super lieve brief geschreven. Deze mishia i love that you are the volunteer of our house en zo nog een paar regels verder echt lief om te lezen…
Gisteren heb ik ook aan de meiden van mijn huisje de gekregen haarbandjes gegeven ze konden hun geluk niet op en hebben ze de hele avond op gehouden, heb ook gelijk hun nageltjes gelakt, glimlach van oor tot oor.
Morgen hebben we een uitstapje, we worden half 10 opgehaald en gaan gedurende de dag langs nog een aantal projecten van be more, als afsluiter van de dag gaan we eten met z’n allen. Ben erg nieuwsgierig om te zien hoe het er op de andere projecten aan toe gaat, en hoe ze eruit zien.
Kiss from Afrika