Tijdelijk wonen en werken in Spanje

Ik ben bezig met een opleiding Spaans en ik heb hier enorm veel plezier in. Ik wil graag de taal optimaal leren spreken. Nu denk er over na of er een mogelijkheid bestaat, voor een periode van ongeveer een jaar:vak01:, in Spanje te werken tegen kost en inwoning. Ik ben 45 jaar en heb geen idee welke opties hiervoor bestaan. Wellicht zijn er mensen met een dergelijke ervaring of kennen mensen die deze mogelijkheid bieden. Waar kan ik terecht voor informatie of begeleiding.
Bvd

Neem eens een kijkje op travelactivel.nl of activityinternational.nl zij bieden toeristisch werk aan in spanje. bij activity international hoef je niet per se vooraf een taalcursus te volgen (ik neem aan dat je inmiddels genoeg kennis van het spaans hebt om je te kunnen redden). In beide gevallen werk je voor kost en inwoning en krijg je een bepaald bedrag per maand. Je moet volgens mij wel knetterhard werken en je betaald een behoorlijk bedrag voor de bemiddeling in werk. Zelf kan ik nog geen Spaans, maar ben ook opzoek naar werk en onderdak in spanje. Omdat ik maar 2/3 maanden zou gaan werken kunnen bij mij die bemiddelings kosten er echt niet uit en samen met de cursus spaans wordt het me echt te duur. Ik zou het fijn vinden een berichtje van je te krijgen als je iets tegen komtnzonder deze hoge kosten.

1 like

Dank je voor deze informatie! Weer een stap verder op weg naar:vak01:
Ik ga hier zeker verder naar informeren en kom ik nieuwe zaken tegen of andere opties, zal ik het je uiteraard laten weten:wereld:.

Hi

Ik lees vol spanning jouw berichtje. Heb je ondertussen al meer informatie?
groetjes,