Beste Mexico gangers,
Ik ben van plan om samen met een vriend rond april/mei te vertrekken naar mexico, om van daaruit ook Belize, Guatemala, niquaragua, Costa Rica, Panama (misschien nog een vlucht peru/brazilië erachteraan, ligt aan de tijd en het budget dat over is.) De reis zal +/- 6 maanden in beslag nemen.
Na deze reis zou ik heel graag terug keren naar PDC/Cancun om hier nog langer te verblijven (minimaal 6 maanden). Helaas zal er dan ook geld verdiend worden. Liefst doe ik dit in de horeca/toerisme.
Ik ben momenteel 22 jaar heb een afgeronde hbo opleiding commerciële economie, heb veel ervaring in de horeca en ben bezig met een cursus spaans. Uiteraard zal ik mijn spaans gedurende mijn reis verder ontwikkelen.
Weet iemand of hier mogelijkheden liggen. Bijvoorbeeld marketing/communicatie bij een grote hotelketen/overige toerisme. Ik zou het ook niet erg vinden om 6 maanden in de horeca te werken. Ik las al dat als je een bedrijf hebt gevonden die bereid is om een werkvergunning voor je aan te vragen dit zeker moet kunnen.
Liefst regel ik alles bij mijn eerste bezoek aan mexico in April/mei om vervolgens 5/6 maanden later aan de slag te kunnen gaan.
Alle tips en info zijn natuurlijk welkom!
Alvast bedankt!