Wie gaat er voor een aantal maanden mee naar Playa del Carmen?

Hola!

Ik wil graag voor een aantal maanden naar Playa del Carmen. Ik ben hier afgelopen jaar op vakantie geweest en wil heel graag voor een wat langere tijd terug gaan. Ik zou het leuk vinden om met iemand samen te gaan. Ik hoop via dit forum iemand te kunnen vinden. Laat het me dus even weten als je ook plannen hebt om die kant op te gaan. :slight_smile:

Groet Jessie, :slight_smile:

Je wil daar echt gaan wonen en werken?
Ik ga wel weer die kant op, maar dan om verder te reizen :wink:

hayy… wil je er gaan werken?? ik ben op zoek naar een baantje in Spanje of zuid amerika, mexico, ergens waar ik me Spaans kan spreken en oefenen

Ik weet nog niet of ik er wil werken. Ik wil gewoon heen gaan en gaan genieten. Maar mocht er misschien een leuke baan op mijn pad komen dat ik dan ook wel er naast wat ga werken. Zo leer ik wel weer sneller spaans want ik wil graag spaans spreken wanneer ik weer terug naar Nederland ga.
Maar jij weet nog niet precies naar welk land je wilt gaan?
Playa del Carmen is echt een aanrader!

Hier nog iemand die na een vakantie “verliefd” is geworden op Mexico/PDC!!:hihi:En zou ook graag terug willen voor een paar maandjes…Idd om te genieten…zien wat er op je pad komt.Gewoon even weg van hier.

Gr Diaan

same here!!! zal hopelijk voor volgend jaar ergens zijn, mis alles en iedereen daar verschrikkelijk!!! Een 2de thuis, of in mijn geval beter gezegd een eerste, want heb me nooit ergens zo thuis gevoeld :wub::mexico::wub:

Hellowa!

Zo… ik ben afgelopen dinsdag terug gekomen uit Mexico. Tijdens mijn vakantie ben ik zoooo verliefd geworden op een jongen uit Playa del Carmen en het is geheel wederzijds.

Nu zit ik er aan te denken om terug te gaan en om het enigzins te gaan proberen om tijdelijk daar aan de slag te gaan. Mocht dit niet werken voor mij, dan is hij bereid met mij naar Nederland te komen.

Misschien iemand enige ervaring/tips/interesse??? Stuur me dan even een berichtje!! :wub:

Liefs,

Joyce

hey Joyce, ja ken het probleem, Carlos heeft men hart ook gestolen, hij woont ook in Playa del carmen, is niet altijd gemakkelijk, ik weet het. Ik wens je alvast het allerbeste, ik weet nog niet wanneer ik juist terug ga, mocht je zelf al iets meer weten mag je het me altijd laten weten, ik hang niet aan vaste vakantiedagen ofzo…
groetjes Tina

Toevallig Carlos uit het hotel Sandos Corasol?

Groetjes

ook ik wil heel graag terug naar mexico… ben afgelopen zondag thuis gekomen, en heb nu al heimwee.
Het voelde als thuis komen toen ik het land betrad, heel bizar.
Ook ik heb n leuke jongen leren kennen, ik dacht dat t wederzijds was, dus heb m gemaild, maar nog niets terug ontvangen.
Ok, het is dan ook pas 2 dagen geleden, maar ben n beetje ongeduldig.
En dan kom je weer in NL, waar alles grauw en ongezellig is.:S

Hey!
Ik ben in oktober ook naar Playa del Carmen geweest en heb nog nooit zoveel moeite ermee gehad om ergens weg te gaan!
Daarom wil ik ook graag een paar maanden gaan werken daar!
@Jessie87, ben je al gegaan? Of moet je nog gaan?
Groetjes, Nathalie

@nathalie; welk werk zou je willen doen in mexico?

Ik heb echt geen flauw idee!
Ik heb ook geen idee voor hoelang, ik ben pas sinds een paar dagen er serieus over aan het nadenken, maar het is wel moeilijk om je eentje zo’n stap te nemen, om daar alleen heen te gaan, dus het lijkt me sowieso wel leuker om dat samen met iemand te doen!
Heb jij een idee wat voor werk je er zou willen doen?

Ik heb eigenlijk precies het zelfde als jou! Denk er pas de laatste paar dagen serieus over na.
Ik zit alleen met n studie.:S
En welk werk ik zou willen doen? ik heb geen flauw idee haha
Studeer je zelf ook? of werk je nog? welke datum ben je precies geweest en welk hotel?

Nee ik werk, maar ik wil volgend jaar September wel aan een opleiding gaan beginnen, dus vandaar dat ik nu dus eigenlijk ook zoiets had van, misschien is dit wel m’n enige kans om het te gaan doen, want na een studie van 3-4 jaar, dan ga je het misschien wel helemaal niet meer doen!
Ik ben 21 september voor 17 dagen geweest in Playa del Carmen en het hotel heette Gran Porto Real!
En jij?

nee indd… dat maakt het n stuk lastiger.:S
Hoelang wil je in mexico blijven of heb je ook nog geen idee?
Ik ben afgelopen zondag terug gekomen na 16 dagen.
ik verbleef in Riu tequila.
Wou net als jou ook niet meer na huis!

Haha nee ook nog geen idee, ik weet niet hoe dat precies zit met als je een baan vanuit hier regelt, want sommige willen je dan geloof ik minimaal wel voor 2,5 maand ofzo iets.
Maar heb je toevallig msn of iets dergelijks? Dat praat wat sneller en makkelijker!

Hoi,

Ik ben in oktober 16 dagen in Riviera Maya geweest. Met pijn en moeite, vele tranen weg gegaanen afscheid genomen van een jongen die ik in het hotel heb leren kennen, toen der tijd ook werkzaam. Nu is hij werkzaam in een ander hotel, zijn baan is verpest doordat hij te veel met mij zijn tijd doorbracht tijdens en na zijn werk. Dagelijks hebben we nog contact, smsen heel erg veel en ik mis hem verschrikkelijk erg en hij mij. Verder heb ik nog wat contacten met meiden over gehouden, die mij ook continu vragen wanneer ik weer terug kom en dat zij mij overal mee kunnen en willen helpen. Ik kan ook aan een baan komen via hem. Maar het liefste zoek ik iemand waarmee ik samen naar Mexico kan gaan.

Mijn planning: allereerst ca. 6 maanden daar te gaan werken, terug naar Nederland en een definitieve keuze maken wat ik verder met mijn leven wil gaan doen. Ik ben 3 jaar geleden afgestudeerd voor directiesecretaresse en zoek daarom ook een administratieve/receptionele baan in een hotel. Dit heb ik ook aangeboden gekregen.

Ik zit nergens mee, ben vrij om te gaan wanneer ik wil. Werk nu fulltime.

Voor de gene die interesse heeft… het werken daar is heel anders dan hier, meestal 6 dagen, vele uren. Houdt er rekening mee dat je vrijwel nergens voor bent verzekerd en bijna alles particulier gaat (ziektekosten etc.). De verdiensten daar zijn geen vette pot, wat je vaak wel hebt is dat je een hotelkamer krijgt, all inclusive en het stappen met de gasten hoort erbij (kosten van de baas, meestal). Stappen daar is vrijwel overal all inclusive (entree/drank), daarom betaald je baas 9 van de 10 keer.

Interesse?? Voeg me even toe op msn, praat wat makkelijker la_chica_19_90@hotmail.com dit is tevens niet mijn contact e-mail adres, dat is joyce_polman@live.nl

Ben trouwens wel op zoek naar iemand die een beetje leeft, niet zo serieus in het leven staat en ook wel lekker van een feestje houdt, want dat doe je elke week wel met je ‘‘collega’s’’ en ‘‘gasten’’.

Xxx

Ohja, mocht je interesse hebben en wil je met mij samen deze ‘‘beleving’’ haha aan gaan… die jongen komt, als het lukt met zijn werk en geld, volgende maand of in januari naar Nederland, mij opzoeken. Als het kan komt hij volgende maand, maar dan is het ook hoogseizoen voor hun (kerst periode), dus even kijken wat zijn baas zegt. De baan die ik heb aangeboden gekregen is in het hotel waar hij nu werkzaam is, ook in Riviera Maya, vlakbij Playa del Carmen.

xx

Heey meiden,

Wat leuk om te horen dat er toch nog meer mensen zijn met dit idee.
Ik ga proberen om half januari die kant op te gaan. Mocht dat niet lukken dan word het in maart.
En voor de gene die daar willen gaan werken houd er idd rekening mee dat je erg weinig verdient en lange dagen maakt.