Wie gaat er voor een aantal maanden mee naar Playa del Carmen?

Als het mee zit, vertrek ik ook nog in januari! Eerst alle verzekeringen hier nabellen en afhandelen. Kijken of ik mijn pensioenregeling kan laten doorlopen en mijn ziektekostenverzekering hier kan behouden, mocht ik na het half jaar toch liever in Nederland willen blijven wonen. Zo iets heb ik ook weer gelezen dat, dat kan. En als die jongen hier is, is het de bedoeling dat ik met hem mee terugreis naar Mexico en anders wat later.

Hoi meiden,

Leuk om te lezen dat jullie allemaal zo enthousiast zijn over pdc! Ik ga er begin januari naar toe voor 2 maanden om spaans te leren. Ben er nog nooit geweest, ben dus heel benieuwd! Maar als ik het hier allemaal lees, moet dat wel goed komen. Zie dat sommige van jullie ook plannen hebben om rond die tijd erheen te gaan. Als dat zo is, lijkt me leuk om in contact te komen. En tips zijn altijd welkom;)

Groetjes Sophie

Heey Sophie!

Ik heb afgelopen week mijn ticket geboekt en ik vertrek ook in januari voor een half jaar naar Playa samen met nog iemand die ik hier op het forum heb leren kennen. Hoeveel januari ga jij precies?
Het lijkt mij ook leuk om in contact te komen.
Voeg me anders maar toe op Facebook als je die hebt. Yessica87@live.nl

He ladies!

Heb ook mn ticket geboekt en ik kom 30 december aan!
Dat wordt dus een oud en nieuw in cancun… maar hoe wat en waar ook nog geen idee!
Ik vlieg weer terug op 20 maart, maar ben wel van plan naar beneden te reizen en niet de hele tijd in cancun te blijven.
Ben je er ook met oud en nieuw of rond deze tijd? Mail me even; annalauraxx@hotmail.com !

XX:wereld: