Met studytravel naar Mexico-Playa del Carmen

Wie gaat er ook met studytravel naar Mexico-Playa del Carmen?

mei tot juni 2007?

Ben benieuwd of, en wie er misschien ook naar Playa gaan rond die tijd.

Groeten Joric:teeth:

heey

Jep ik ga, maar ik vlieg naar mexico-city 13 mei. Ik blijf 3 maanden in Mexico en reis alleen, lijkt me alleen leuker om ook samen te reizen. Ik zit op het moment nog in Ecuador maar vertrek dus over een maand. Ik ben makkelijk en avontuurlijk.

mijn e-mail: diggie_akkermans@hotmail.com

Hey hallo,

Wat leuk. Ik zit wel een beetje vast in Playa del Carmen, ik krijg daar 1,5maand spaanse les. Maar daarna wil ik nog twee weken wat gaan doen.
Ik weet niet wat jou plannen zijn.

groeten Joric

heey!

Je hebt dus spaanse les tot eind juni of half july?
Ik wil wel graag rondreizen maar zoek nog steeds reisgenootjes. Ik moet me ook ergens settelen voor een tijdje maar weet nog niet waar. Zou je gegevens kunnen geven? Dan kunnen we misschien afspreken en dingen in de buurt bekijken. Ik hoor het nog wel.

Groetjes Digna

Hey,

Ik zit ook in Playa Del Carmen, alleen pas vanaf 26 juni t/m 7 augustus.
Weet niet tot wanneer je er zit?
Ik ga daar trouwens ook 4 weken spaans volgen en voor de rest lekker vakantie vieren en een hoop vette dingen doen.

Wat leuk, Ik heb alleen les tot 23 Juni, daarna blijf ik waarschijnlijk nog twee weken in Mexico, ik weet nog niet wat ik dan ga doen.Heb een vaag plan om nog naar Mexico-stad te gaan maar dat moet ik nog maar even zien. Misschien heb ik nog wel heel veel te doen in Yucatan dan blijf ik daar nog even. Jammer dat we niet nog een weekje samen les hebben dan had ik je wat dingen kunnen laten zien…
Verblijf je trouwens in een hotel of in een gastgezin?

groeten Joric

Ik ziti n Playa del Carmen van 13 mei tot 23 Juni. En daarna wil ik nog twee weken andere dingen gaan doen. Weet nog niet precies wat, miss wil ik nog wel naar Mexico-stad gaan maar miscchien heb ik nog wel heel veel te doen in Yucatan, ik weet het nog niet. Maar in die periode zit ik in een gastgezin en heb ik dus les, dus dan zit ik wel vast.
e-mail adres is; [EMAIL=“jb.kerstens@hotmail.com”]jb.kerstens@hotmail.com

groeten Joric

Hooi,

Ik ben benieuwd hoe het daar is om Spaans te leren! Lijkt me ook wel een leuke plaats, lekkere stranden en leuk uitgaan. Maar voor de rest misschien wel een beetje saai…?

Groetjes van Danielle