Wie gaan er deze zomer voor langere tijd naar Mexico, Playa del Carmen?

Ik ben van plan om deze zomer voor langere tijd terug te gaan naar Playa del Carmen. Ik heb daar vrienden wonen, maar ik zou het leuk vinden om in contact te komen met nederlanders van mijn leeftijd (25) die ook voor langere tijd naar Playa del Carmen of omgeving willen gaan.

Groetjes, Sharona.

Hey Sharona,

Ik ga in september 4 maanden naar PLaya…Ga je daar werken/stage lopen…? ga daar zelf heen om spaans te leren…

groetjes,willemien

Hey Sharona,

Ik ben van 13 mei tot ongeveer 5 Juli in Playa del Carmen en het lijkt mij ook leuk om nog wat Nederlanders te ontmoeten en misschien wat dingen in de omgeving te gaan doen.(uitgaan, duiken, strand en omgeving bekijken) Ik weet niet wanneer je in Playa bent maar misschien is het leuk om wat te gaan doen.

groeten Joric!

O, ik ben trouwens 19, weet niet of je dat tot jou leeftijd rekent:tongue:

Hoi Sharona,
Ik zit op dit moment ruim een maand in Playa, en zit hier voorlopig nog wel. Zeker tot eind september, waarschijnlijk langer. Mail tegen die tijd maar een keer. Lijkt me leuk om iets te gaan drinken!
Groetjes,
Rianne

Hey hallo,

O, geldt dat ook voor mij. Lijkt me ook wel leuk om met wat Nederlanders in contact te komen. Ik vlieg volgende week zaterdag naar Playa del Carmen, waar ik in zes weken een beetje Spaans ga proberen te leren:)
Ik ben erg beniewd hoe het daar is.

groeten Joric

Ik ga eind juni samen met mn vriend 13 dagen naar Playa del Carmen. We verblijven in hotel Gran Porto Real. Zijn er hier nog meer mensen die daar rond die tijd zijn. Lijkt me leuk om andere nederlanders te leren kennen of samen iets te gaan ondernemen. We vertrekken op 28 juni en zijn daar tot 9 juli. We kijken er echt naar uit, heerlijk 13 dagen genieten van de Mexicaanse zon. Verder gaan we nog mooie excursies maken, maar dat boeken we ter plekke. We laten ons verassen. Spannend dus…

Groetjes,
Dimka