Ik koester al een tijd een vurige wens om meer te zien van de wereld… Wat me altijd heeft tegen gehouden is vooral de Financiën.
Ik heb altijd de hoop gehad dat dat toch anders zou moeten kunnen. Ik ben goed in de communicatie, ben zelf wel ondernemend aangelegd en ik laat me niet zo snel af schrikken door de eerste de beste tegenslag. Dat zijn volgens mijn zonder al te overmoedig over te komen toch aardige ingrediënten om de reis van je leven te kunnen maken, zonder dat je een zak geld nodig hebt ?
Nou weet ik ook wel dat dit er erg naief uit ziet. Maar ik geloof echt in dat het ook anders moet kunnen. Daarvoor heb je geluk nodig. Dat is zeker zo, maar ook een bepaalde scherpte.
Ik hoop dat ik mensen tegen kom die zich herkennen in mijn verhaal. En mij mischien willen helpen. Tips en ervaringen kunnen al van onschatbare waarde zijn om mij op weg te helpen.
Hoi Tim,welkom op wereldwijzer!
Nou reizen kost spijtig genoeg geld,om uit te reken hoeveel geld je nodig zult hebben moet je beginnen met de duurste kosten uit te rekenen.
Dit zijn waarschijnlijk de vliegtickets en de accommodatie.
Daarna moet je beginnen rekenen hoeveel je ongeveer zult uitgeven aan de maaltijden. Stel een budget op dat iets groter is dan je verwacht, en vermenigvuldig dat met het aantal dagen dat je weg bent.
Waar zou je eventueel naartoe kunnen trekken?
Een goedkoop Continent om op reis te gaan is Azie !
Landen zoals Thailand,Laos alsook Cambodja zijn erg goedkope vakantielanden,tickets heb je al voor zo’n 500 euro.
eten kan je al voor 1 a 1.5 euro,goedkoop logement vind je al voor 5 euro.
Indien je nog met vragen zit Tim,dan kan je altijd een berichtje posten op de verschillende Aziatische landen forums hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Tim !
groet,georgessiam.