Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Chantal en ik ben 18 jaar. Mijn plan is om volgend schooljaar een wereldreis te gaan maken van een jaar. Ik ben al druk bezig met regelen en informatie opzoeken, maar tips zijn altijd welkom! :wink: Ik ga hoogstwaarschijnlijk in mijn eentje, of iemand hier heeft dezelfde plannen, maar ik ontmoet tijdens mijn reis vast en zeker genoeg mensen om een tijdje mee op te trekken! Ik heb er nu al zin in en ik kan haast niet wachten!

Groetjes,
Chantal

Hoi Chantal,welkom op wereldwijzer!
Wanneer je op wereldreis wilt, zul je van te voren een en ander moeten voorbereiden. Welke route wil je bijvoorbeeld bereizen? Hoeveel geld heb je nodig en wil je uitgeven?
Als je bevoorbeeld een half jaar op wereldreis wilt, kan je ervan uitgaan dat je ongeveer 10.000 euro nodig zal hebben.
Enkele tips : koop een around the world ticket
Zo zijn reizen naar Azië goedkoper, dan reizen naar Zuid Amerika of Afrika.
Indien je nog op zoek bent naar meer informatie,dan kan je altijd een berichtje posten in het Wereldreis Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Chantal !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Hoi,
Heel erg bedankt voor de tips! Ik ga zeker even rondkijken. Zelf wil ik echt een vol jaar weg, maar ik ga onderweg wel werken. Ik heb al een heel mooi RTW-ticket gevonden, aangezien deze naar alle continenten, behalve Europa gaat.
Groetjes,
Chantal

Dat is met alle plezier gedaan,Chantal ! :slight_smile: