Tickets

Hallo,

Wie kan mij zeggen waar ik het best goedkoop een ticket kan boeken.
ik vlieg het liefst met EVA AIR ivm. de wat ruimere plekken.

Ook ben ik benieuwd of er anderen zijn die de heenweg op Bangkok vlogen en de terugweg via een andere vlieghaven bv.Phuket naar Nederland vlogen

b.v.d

hallo,

wij hebben zelf tickets van eva air,gekocht voor 699 euro per stuk excl luchthavenbelasting e.d(non-stop) deze tickets zijn wel 3 maanden geldig(voor dec 2004)gewoon bij het reisbureau op de hoek dit was niks duurder dan via internet

vorig jaar hebben we een binnenlandse vlucht gemaakt van phuket naar bangkok met thai airways dit kostte 40 euro per persoon (zeer aan te bevelen!) volgens mij kan je niet rechtsstreeks naar a.dam vliegen vanaf phuket,maar misschien ???

groetjes

Hoi,

Er zijn geen non-stop vluchten vanaf Phuket naar Amsterdam.
Makkelijkst is om in Thailand een vluchtje Phuket (HKT) naar Bangkok (BKK) te boeken met Thai Airways of Bangkok Airways.
Als je vlucht HKT naar BKK in Nederland boekt, ben je ongeveer € 53,- kwijt exclusief luchthavenbelasting. Boek je het in Thailand zelf, dan ben je vaak iets goedkoper uit. Er gaan veel vluchten per dag met zowel de Thai als Bangkok Airways, dus je hoeft niet bang te zijn dat het volgeboekt is.

Beste

ALs jij wilt vliegen met evaair boek dan bij Thailandtravel kijk naar de website www.thailandtravel.nl voor 705 euro heb jij al een ticket

Amsterdam- Bangkok + retour de rest kan jij beter doen in Thailand geen probleem wil jij verder geholpen worden mail dan naar joyfranky36@hotmail.com

tot weerhoren

http://www.holidayinternational.nl/thailan…Vliegreizen.htm

Heb ik geboekt 669 euro ex tax.

Er zijn nu in Thailand verschillende low-budget airlines. B.v. Air asia en
Nok air ze zijn gewoon via internet te boeken Met nok air vlieg je voor 1150 baht excl kosten van Bangkok naar Phuket. Hiervoor geldt hoe vroeger je boekt hoe lager de prijs. Rechtstreekse vluchten zijn er niet vanaf Phuket naar Amsterdam.

Tip: Ga in november naar Chiangmai tijdens Loy Kratong festival dit is geweldig. Zoek even wanneer het dit jaar is want ieder jaar heeft het met de maanstand te maken. Bent u er dan toch ga dan naar Mae hong sorn (song)de plaats Buatong daar bloeien enorme velden op de berghellingen met mexicaanse zonnebloemen. Dit fenomeen duurt ongeveer 14 dagen.

Een hele fijne vakantie in een prachtig land gewenst.

hallo allemaal ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reactie op mijn vraag nog een week en dan vertrekken we (jippie)