Het is nu zeker, vrijdag 3 december vertrekken wij en komen op dinsdag 26 april terug.
Van 4 t/m 7 december zitten wij in Hongkong, dan vliegen wij door naar Sydney en blijven daar t/m 14 december.
Dan vliegen wij naar Tasmanië om daar 10 dagen te blijven.
Van 24 december t/m 2 januari zitten wij in Melbourne.
Op 2 januari halen wij de camper op en moeten deze weer inleveren op 31 maart in Cairns.
Daar hebben wij nog 3 weken de tijd om van alles te ondernemen.
Op 21 april vliegen wij naar Singapore om op 25 april terug te vliegen naar Amsterdam.
Hebben jullie tips voor onderweg??? Kom maar op!!
Wij gaan namelijk nu de reis verder invullen.
In Sydney zeker naar de volgende dingen gaan
Opera house
Botanic Gardens
Sydney Zoo zeer de moeite waard
Darling Harbour lekker zitten en bootjes kijken
Daar zijn ook nog 2 parken met dieren en vissen
In Tasmanie een auto huren en lekker motels af of een camper huren en lekker rondtouren.
Melbourne vond ik persoonlijk niet veel aan maar er zal vast wel dingen worden georganiseerd rond de feestdagen.
Roadtrip is goed te doen en ook genoeg tijd voor uitgetrokken denk ik.
Je zou nog vanuit Cairns naar Darwin kunnen gaan met een roadtrip kan dit in 1 week en dan rij je in de outback erg leuk.
Als je naar Australie gaat, is het zonde als je niet de echte Australische Outback ziet! De Outback is niet te vergelijken met de Oostkust van Australie. Honderden kilometers door de stoffige outback met levende en dode wildlife om je heen, om het uur misschien een auto of een van die grote road trains met vier aanhangers! Voor mij was het zeker een van de hoogtepunten! Ik heb zelf onder andere een Road Trip van Cairns naar Alice Springs en Alice Springs naar Darwin gemaakt. Echt fantastisch!