Ik ben mijn volgende reisje alweer plannen zoals jullie al zagen op dit forum. Nu wil ik binnenkort vliegtickets boeken , maar ik wordt behoorlijk gek ik kijk via alle websites inclusief skyscanner. Ik zag een goede met emirates met een tussenstop op Dubai van maar 2 uur maar helaas is die uitverkocht . Ik zie nu allemaal vliegtuig maatschappijnen zoals austrian air en Lufthansa ik weet dat het behoorlijk dom klinkt, maar ik heb gewoon niks met deze maatschappijen aangezien ik er nooit war van heb gehoord ( behalve Lufthansa natuurlijk) ik wil vliegen op 27 juni en terug op 24 juli. Iemand nog tips ?! Ik zie nu namelijk tickets niet eens direct voor 1330 euro! Plus ik zie ook heel veel air france maar veel vrienden zeggen dat dat niet zo prettig is om daar 11 uur mee te vliegen !!
Een normale prijs voor een retourtje BKK is 500 a 600 euro. KLM is VEEL te duur, met hooguit een paar goedkopere zitplekken wanneer je tijdens de werelddealweken boekt. Je bent laat voor het scoren van promo’s, al kunnen er de komende maanden nog acties komen om toestellen vol te krijgen. Probeer Turkish Airlines voor 637 of finnair.nl waar ik nu 677 euro zie staan. De zomer is wel een duurdere periode. Ik kan geen bezwaar bedenken om met die airlines te vliegen. Johan
Ik heb in november met Aeroflot gevlogen met een tussenstop in Moscow van 1,5u voor 550 euro. Heel tevreden over deze vlucht. Bij het terugkomen zat ik zelfs helemaal alleen in het middenpad, dus had ik 4 stoelen voor mij waardoor ik rustig kon liggen en slapen. Wat mij heel erg is opgevallen is dat de prijzen dagelijks veranderen. De prijs was normaal rond de 850 maar plotseling op een morgen stond er 550. Heb onmiddellijk geboekt en de dag nadien waren de prijzen hoger. Ik gebruik altijd cheaptickets.be
Als je gewoon zoekt vind je makkelijk tickets van tussen de 500 en 650 euro maximaal, rechtstreeks (China Airlines) of met een tussenstop (Emirates). Kijk eens bij cheaptickets, emirates.com, skyscanner etc etc
Ik weet niet waar iedereen die prijzen vandaan haalt van 700/800 euro, complete onzin en echt onnodig !
Updated - - -
Btw, Air France is hetzelfde als KLM en is prima mee te vliegen !
Het is niet een kwestie van gewoon zoeken, maar boeken zodra je een scherpe prijs ziet.
Op 16/17 januari lagen de prijzen hoger: vanaf 637 euro.
Ik zou voor iedere prijs onder 600 euro voor die periode gaan, mits er een mooie overstap is.
Op dit moment lijkt Emirates via http://www.airtickets24.com een mooie optie.