Goedkoop vliegticket Bangkok (retour)?

Hoi allemaal,

Ik ben een nieuw lid op deze site en wil eind december 2007 / begin januari 2008 backpacken in zuid-oost Azie. Dit heb ik nog nooit gedaan en wil het heel graag een keer doen. Alleen ben ik nu op internet aan het rondkijken voor een goedkope ticket en de goedkoopste tot nu toe is die van KLM (31-12 / 18-3-08) voor 965 euro. Weten jullie misschien toevallig een site of maatschappij waar ik nog voordeliger een ticket kan boeken?

Als ik eenmaal mijn ticket heb geboekt wil ik naar GG&GD voor inentingen en verder wil ik ook backpackkersspullen gaan aanschaffen. Mijn reisplan is eigenlijk een retour ticket te kopen naar Bangkok en vanuit hier wil ik gaan backpacken naar de omliggende landen: Cambodja, Vietnam, Laos en hopelijk ook naar Maleisie en dan weer terug naar Bangkok.

Hebben jullie misschien tips en suggesties voor me waar ik rekening mee moet houden enz??

Ik hoop graag reacties van jullie te mogen ontvangen. Ik ben van plan om uiterlijk deze week het ticket te gaan halen (ik wilde het eigenlijk al vandaag doen via KLM, maar wilde even via deze weg nog proberen, om te kijken of ik het nog goedkoper kan boeken).

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Ciaosss, :dag:

Kerem

En als je van af dusseldorf vliegt is er dan niks goedkopers ?

hi Kerem,
mijn schoondochter is thaise, dus ben al vaak in thailand geweest.
ik vlieg regelmatig naar bangkok en ga altijd met eva air.vanaf 01.01.08 is de prijs € 689,-. is denk ik toch voor die ene dag later aanzienlijk goedkoper.Succes !! ga je vast veel plezier aan beleven. mocht je vragen hebben zal ik je altijd proberen te helpen.

groetjes,

marian

airberlin
china airlines
easyjet?

Fransjes, Marian en Sjaak bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik had al via Dusseldorf gekeken en het verschilt niet veel rekening houden met vervoerskosten om bij dusseldorf te komen. Ik heb ook net op de site van eva air gekeken naar een retourticket (1-1-08 / 19-3-08, ze vragen 1178 euro). Marian, hoe kom je aan zo’n lage prijs (689 euro)? Via welke site moet ik het dan boeken? Nog steeds denk ik dat KLM de voordeligste is, de meeste vragen ong 1100 euro (bv China airlines, Sjaak).

Ik wil nog morgen proberen of ik wat kan vinden, anders ga ik gewoon bij KLM een ticket boeken voordat de tickets niet meer verkrijgbaar zijn.

Ciaoss,

Kerem

Hoi,

via WorldTicketCenter kom ik vanaf dusseldorf op een tarief van 763 euro (31/12 - 18/03) met LTU (rechtstreeks)

Succes, Raoul

ik kijk altijd bij vliegtarieven.nl en dan zoeken ze automatisch het goedkoopste tarief

ben afgeloven maand voor 330 euro van bangkok naar dusseldorf gevlogen met LTU, dus retour kan niet het 3 dubbele zijn…

Kijk ook even op deze site http://www.333travel.nl/
Meestal boek ik mijn vliegticket via deze reisorganisatie, meestal hebben ze redelijk goedkope tarieven op een ticket naar Bangkok.

En als je verder wilt vliegen vanaf Bangkok kun je
met Air Aisia http://www.airasia.com/site/en/home.jsp
verder vliegen naar verschillende bestemmingen.

Kijk eens op Wereldwijzer in de rubriek Aanbieders Vliegtickets, daar staan diverse sites waar je vliegtickets kunt vergelijken.

Hi,

Ik boek altijd bij holiday international in den haag. maar ook 333travel en vele anderen hebben aanbiedingen. vanaf duesseldorf is ltu de goedkoopste denk ik.

veel succes !!

marian

Hoi allen!

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat het via dusseldorf een stuk voordeliger is om een vlucht te boeken dan via Amsterdam. En LTU is dan het meest voordelige denk ik, wat Raoul ook aangaf, een retourtje voor 763 euro is stuk voordeliger dan via KLM voor 965 euro. Ik moet alleen dan nog zoeken hoe ik van Amsterdam naar dusseldorf moet komen, maar dit zal niet veel problemen opleveren. Alleen wat verwarrend is dat als ik via vliegtarieven.nl dezelfde vlucht opzoek via LTU een bedrag van 846 euro krijg te zien.

Op http://www.333travel.nl/ kan ik via China airlines begin 2008 voor 859 euro een ticket boeken. Via dusseldorf LTU kan ik voor 799 euro een ticket halen. Bij emirates vanaf dusseldorf via dubai kan ik een ticket boeken voor 709 euro.

En Patrick, ik dacht gewoon als ik in thailand aankom om gewoon over land te reizen om meer te kunnen zien, maar ik zal zeker aan je tip denken als ik van plan ben om ter lucht te reizen.

Ik denk dat ik nu een keuze moet maken tussen LTU vanaf dusseldorf en Emirates via dubai. Nogmaals bedankt voor al jullie reacties! Ik wil uiterlijk deze week al mijn ticket regelen.

Ciaoss,

Kerem

Ik vllieg ook met EVA air, geboekt bij D-reizen, vertrek de 25-01 (3 maanden) en ik was ong 850 euro kwijt voor een retourtje bangkok. Dusseldorf kan je ook doen maar ik zag het niet echt zitten eerst daarheen te moeten. Ook wel leuk dat mijn vrienden mij uit kunnen zwaaien enzo :wink:
Je bent laat met het boeken van je ticket (dat was ik ook) en dan zijn ze gewoon duurder… helaas!

Succes ermee!

Dusseldorf met de trein van af Amsterdam is prima te doen en ik zal voor de emirates gaan heerlijk eten en goede service?

Jah ik weet dat ik best laat ben met ticket kopen, maar ik hoop toch dat ik eentje kan vinden. Ik heb nu gewoon besloten om morgen het ticket in ieder geval te halen. Ik wil morgen naar het kantoor van World ticket center in Amsterdam en BM air bellen. Ga gewoon kijken bij welke van de twee ik het voordeliger kan halen voor de periode dat ik weg wil gaan en dan ga ik het ook gewoon halen, anders ben ik bang dat het veel later gaat worden en zo mijn reis van korte duur gaat worden. Ik denk dat ik ook via dusseldorf wil gaan en als emirates bv voordeliger heeft of het verschilt niet veel, neem ik die van hen dan.

Bedankt voor de reacties!

Ciaoss,

Kerem

Hoi,
wij vliegen ook altijd met Emirates(naar Jakarta dan), maar voor Bangkok zou ik met LTU gaan (verschilt niet veel met Emirates). Ltu vliegt non-stop naar Bangkok en met Emirates moet je overstappen in Dubai.

graag gedaan :wink:

Eind december begin januari is het peakseizoen in Thailand, als je een maand later gaat is het veel goedkoper

Gewoon effies shoppen bij verschillende vliegticket zoekmachines.
Kan je oa doen op: http://www.backtrackers.nl/Vliegtickets.html

Groeten, Paul