Ik wil tussen 28 mrt.en 30 mrt. naar Delhi vliegen. voor mijn terugreis wil ik vanaf bangkok vliegen. het maakt me niet veel uit of ik vanaf Amsterdam of Dusseldorf vlieg
Ik had zelf dus/delhi en terug Bkk/Dus voor 560 gevonden. wat vinden jullie van deze prijs?? en de vlucht is met turkisch airlines. vandaar ook ijn twijfels.
Hebben jullie misschien ervaring me deze airline??? of weten jullie een mogelijkheid voor een goedkoper ticket? belangrijkste is dat ik kan terugvliegen vanuit Bkk.
vanaf dusseldorf zou je eens kunnen kijken bij air berlin daar zijn enkele reizen vaak vrij goedkoop en ze vliegen rechtstreeks wat ik ook wel een voordeel vind, verder hoor ik over turkisch airlines tegenstrijdige berichten het vliegen is allemaal wel goed maar wat ik hoor is dat ze nogal vaak en makkelijk de tijden van de vluchten veranderen waardoor je soms problemen kan krijgen met eventueel geboekte transfers en of hotels
Ik had zelf inderdaad ook al gekeken bij air berlin.
ik denk dat ik duurder uit ben als ik twee losse tickets neem.
En bij turkisch airlines las ik idd hetzelfde dat er rare situaties zijn omtrent vertragingen. tot nu toe is het wel echt het goedkoopste wat ik gevonden heb. ben ook bang dat als ik te lang wacht het weer duurder wordt
Emirates heb ik inderdaad ook al veel ovr gehoord. heb er een ticket van gevonden voor 665. iets duurder, maar volgens iedereen is het zeker het geld waard.
vlieg vanaf londen scheelt honderden euro’s ik vlieg regelmatig vanaf Londen en betaal gem 500 euro retour naar jakarta nu vlieg ik weer van Londen-Jakarta met saudi airlines voor 467 euro all incl en een ticket amsterdam londen kost rond de 120 eur retour als ik van amsterdam vlieg ben ik rond de 800-900 euro kwijt
je kan niet alles hebben wil je voor bodemprijzen vliegen moet je veel voor lief nemen zoals late vertrek en aankomst tijden ( snachts) lange overstap tijden soms wel 9-12 uur geen voorkeuze in zitplaats, geen overboeking of wijziging van de ticket maar je kan van londen naar jakarta vliegen voor rond de 500 euro all in en dat doe ik regelmatig
Thanks voor je reactie.
ik had zelf ook al voor london gekeken, maar dan moet ik idd eerst nog na London en dan van std naar heatrow met de trein of bus en de meeste vluchten komen 's avonds in london aan en dan gaat er geen vlucht meer naar nl. dus dan moet ik ook nog eens daar overnachten.
ben inmiddels op zoek na een retour bangkok. heb een retour voor 630 gevonden. heb ook een enkel na bangkok voor 300 gevonden, maar dan moet afwachten of ik in aug. nog een goedkope terugvlucht vindt.
Denk ook echt dat het aan de tijd ligt wanneer je gaat.
heb mijn heenvlucht trouwens al geboekt. 300 euro naar thailand vanuit dusseldorf met airberlin. moet nu mijn terugvlucht nog boeken vanuit bali. dus dat is nog even zoeken, maar denk dat ik uiteindelijk 630 betaal.
op zicht valt het wel mee, vooral omdat ik in het hoogseizoen terugvlieg.
Ik boek al jaren direct bij diverse maatchappijen zoals Emirates nu weer bij Saudi airlines maar soms ook bij KLM UK dan weer bij Gathay Pacific dat blijft toch het goedkoopste maar ook direct in de UK bij ticket aanbieders maar Amsterdam Bangkok voor 515 euro i goedkoop
goedkope vliegtickets
vind je HIER
best handige tool, je ziet in 1 keer alle informatie van elke grote aanbieder op internet, in meerdere schermen. scheelt best wat uitzoektijd…
Sinds 3 jaar boek ik mijn tickets via InspectionPartner.com Dit is een Nederlands bedrijf in China dat producten controleren in China doet. Hun reizen enorm vaak en hebben dus hele goede prijzen voor hun vliegtickets voor hun personeel. 40% van de consumenten prijzen.
Ik bel ze meestal op en vraag of ze voor mij een ticket willen boeken. Betaald ze 15 euro en dan boeken ze voor mij een ticket. Is voor hun handig en ook voor ons allen!
Ik denk dat ik er toch voor zou kiezen om het retour Delhi los te boeken en een lokale vlucht naar Thailand te nemen. Dat lijkt veel goedkoper. Kijk maar hier Goedkoop vliegen naar Delhi? Vliegtickets va € 378,- je hebt in jouw reisperiode al retourtickets Delhi onder de 400,-!