Ticketprijzen !

http://www.bmair.nl/Vliegtickets/Azie/Vliegtickets-Thailand-Bangkok.htm

Leuke prijzen maar over het algemeen zijn die laagste ticket prijzen soms/al niet meer verkrijgbaar en loopt de prijs dus gestaag op maar staat natuurlijk leuk op de website.

Gebruik zelf liever de site’s waar je zelf de vertrek en retourvlucht kunt invoeren en door soms 1 of 2 dagen te verlengen of te vervroegen( liever verlengen) kom je soms op leuke prijzen uit, ga wel meestal dan even door tot het reserveren zodat je dan precies kunt zien hoeveel reserveringskosten er in rekening worden gebracht, want zelfs dat levert soms toch weer prijsverschil tussen de goedkoopste ticket aanbieder en de uiteindelijke boeking bij een aanbieder.

Heb soms wel 6 schermen onder of boven elkaar draaien op de pc van de diverse gerenomeerde aanbieders, vliegtarieven, vliegtickets, wtc. 333, Dreizen, vliegwinkel, Thailandtravel, holidayinternational, cheaptickets etc etc allemaal punt nl >>>

Nu over cheaptickets gesproken!! cheaptickets be geeft goedkopere tarrieven als zijn broertje"cheaptickets nl"het schilt hem wel 120euro voor de periode september!!

Om natuurlijk niet de ene aanbieder voor te trekken en de andere naar beneden te halen heb ik diverse aanbieders opgesomd maar persoonlijk nog nooit ondanks de naam cheaptickets daar de beste aanbieding gevonden.

Vliegtarieven en vliegtickets zitten volgens mij ook onder een dak maar zelfs daar verschilt het ook, motto “zoek en gij zult vinden” :vak01:

Ik dacht met Klm rond de 534 euro’s via Belgie trein inbegrepen.
Als je vanuit schiphol vertrekt met Klm kwam je op 668euro!!(wel een groot verschil hé Jan!!)daar is de treinrit nog niet bij inbegrepen.
groetjes:georges.

George we worden hier :NETHERLAN financieel helemaal uitgeknepen en het einde is nog niet in zicht :mad::mad::mad: maar nu ga ik OFF TOPIC maar het irriteerd :mad::mad::mad: moest er even uit :mad::mad::mad:

:chin:ja ik kan je daar alleen maar gelijk in geven links om of rechts om genaaid wordt je in Nederland financieel:THAILAND::cambodia:

We hebben bij BMair geboekt omdat je daar voor een voordelige meerprijs de “Evergeen de luxe” klasse konden boeken. Dat geven de andere ticketsites niet eens op. Je zit dan op een ruimere betere stoel (businessclass stoelen) met 2 naast elkaar. Iets duurder, maar dat hebben we er wel voor over.

Als je alleen rechtstreeks wilt vliegen kan je het zoeken beperken tot www.klm.com, www.evaair.com en www.china-airlines.nl. Al zag ik dat je bij bmair soms 1 nacht hotel in bangkok erbij krijgt.

Klopt. Met ook een minibus transfer na aankomst op de luchthaven naar het hotel. In het hotel hebben ze dan een eigen reisbureau. Overigens biedt 333travel dit ook aan (ander hotel)

Naar mijn mening kun je bij iedere zoekmachine aanvinken of je een rechtstreekse vlucht wilt of gewoon de goedkoopste en dat laatste is dan meestal niet rechtstreeks, wil je idd de 1ste dag/nacht in Bkk verblijven zijn er diverse aanbieders die een transfer aanbieden plus verblijf in bepaald hotel bij de boeking in begrepen.

probeer ook eens vanaf dusseldorf als je vroeg boekt kun je ook vaker goedkope tickets kopen en het is rechtstreeks naar bangkok

sorry met airberlin

Een dergelijke boeking van een vliegticket met een hotelovernachting (op een factuur) heeft nog een ander voordeel. Het blijkt dan onder “pakketreizen” te vallen die worden gegarandeerd door de Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR). De SGR liet mij weten dat een pakketreis moet bestaan uit twee van de drie componenten: vervoer, verblijf en een aanvullende dienst en minimaal een overnachting bevatten danwel langer duren dan 24 uur.