Hallo allemaal, ik heb de informatie bij de andere tickettopics gelezen. Alleen als ik helemaal klaar ervoor ben en mijn gegevens in wil vullen kan ik bij de landen, nederland niet vinden. Wel de Nederlandse Antillen…maar ja, daar kom ik niet vandaan hé?
Ben ik echt zo’n oorwurm? Of doe ik iets fout??? HELLLUPP!!!
alvast bedankt…
Ja volgens mij staat er iets van olanda zonder h ofzo. Maar bij mij was het ook niet gelukt om online te boeken. Zgn cc service niet beschikbaar en moest ik alsnog naar een reisbureau.
klopt, de lijst is niet alfabetisch! Heb ook op mijn hoofd moeten krabben en flink moeten zoeken . Netherlands, Kingdom of, (of iets dergelijks als ik me goed herinner) staat een eind verderop dan de rest van de ´´ ennen ´…Effe zoeken maar t staat er wel!
Nou, ik heb heel de lijst die ze geven nagelopen…er staat echt niks in…geen Hollanda of iets dergelijks en ook niks met Kingdom of…
Kijk ik dan verkeerd? Ik kan toch alleen maar zoeken in het keuze menu wat ze me geven? Ik kan ook niks anders invoeren…
Heb vanmiddag even gebeld naar Brazilië om te vragen hoe het zat. De medewerkster van Gol vertelde me om gewoon maar een ander land in te voeren, ze hadden deze vraag al meer gehad. Ik heb dat dus geprobeerd maar nu had ik weer iedere keer problemen met betalen via mijn visa card. Ik kwam er niet doorheen op een of andere manier. ik heb nu maar een mailtje gestuurd naar Gol en hoop dat zij voor mij die vluchten willen boeken en me 1 rekening willen geven die ik dan gelijk met mijn visacard kan betalen… Want ik ben eigenlijk na 6 uur proberen het ook wel een beetje beu…
Wordt vervolgd dus…
Maar in ieder geval bedank ik jullie alvast voor het meekijken!!