ik wil hetzelfde reis doen als jij maar op drie weken tijd is het realistische ? BKK richting Chang Mai naar Laos richting zuid Cambodja enkel Angkot What en terug BKK of is het beter van andered richting te kiezen?
mvg Francis
Ik denk dat je wat teveel hooi op je vork neemt,Francis !
Drie landen bezoeken in een tijdbestek van 3 weken?
Ik zou Cambodja laten vallen en op een ander keer bezoeken.
Ok, heb nu een ticket voor 637 euro. Heb net geboekt voor de KLM werelddealweken…
Wow, dat geeft wel een veilig gevoel:)
Ik heb net geboekt vóór de KLM werelddealweken, maar las net dat Finnair in 2012 de meest veilige vliegtuigmaatschappij was, dus dat zit wel goed:)
Nou leuk dat je je tickets geboekt hebt Irena,zelf zoek ik het bij een ander vliegtuigmaatschappij,heb er mijn buik vol van KLM.
Wanneer ga je trouwens en voor hoelang,Irena?
Hoezo heb je je buik vol van KLM? Ik ga in november 4 weken naar Thailand:)
Dit draadje is al even niet meer actief, maar wil toch nog even mijn ervaring meegeven.
Wij gaan nl ook in november dit jaar richting Thailand, maar hebben dit pas vrij laat beslist (een maand terug ;-)).
Echter als ik de prijzen in dit topic van enkele maanden terug vergelijk met wat je nu betaalt, lijkt er niet bijster veel verschil.
Toen we een maand terug enkele prijsvergelijkingswebsites in de gaten hielden, schommelden de prijzen eerst tussen 600-650€ voor een retourtje Brussel-Bangkok (welliswaar met tussenstop maar toch aanvaardbare totale reistijd). Wat later gingen de prijzen naar 650-700€, toen hebben we maar geboekt uit vrees dat de prijzen gingen blijven stijgen (uiteindelijk ticket aan 690€ gekocht bij Jet Airways, geen slechte prijs toch).
Als ik vandaag echter de prijzen nakijk (mijn favo website hiervoor blijft toch skyscanner), kan je opnieuw tickets vinden voor 600€ met 1 korte tussenstop (Qatar Airways) en dat slechts een kleine 3 maand voor vertrek. Vroeg boeken is dus blijkbaar geen absolute noodzaak om tickets te vinden aan een goede prijs. (Ik spreek natuurlijk wel enkel over reizen in november, in het hoogseizoen gaat mijn verhaal misschien niet op, daar heb ik geen zicht op).
Thanks voor je reactie, Memphis! Goed om te weten dat er niet zo veel verschil zit in het vroeg boeken. Wel moest ik t op tijd weten om vrij te kunnen krijgen van m’n werk en das gelukt. Veel plezier alvast in Thailand!!