Beste iedereen,
Ik ga over een kleine 2 weken richting brazilie. Ik ga daar rondreizen en wil na 3 maanden via bolivia richting peru trekken (ook vanwege de 90 dagen regel). Ik heb echter een enkeltje naar brazilie, dus ben nog op zoek naar een ticket over de grens bij bolivia. Heb al van alles lopen zoeken, maar er zijn geen tickets te vinden die ik vanaf hier kan boeken. Mocht dit niet lukken heb ik een willekeurig ander ticket nodig waarmee ik kan aantonen dat ik brazilie na 3 maanden verlaat. Dit kan ik echter ook niet vinden…
Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand tips?
Bij voorbaat dank!
heb nooit problemen gehad met het inchecken van Amsterdam naar Brazilie dat ik bv mijn braziliaanse verblijfsvergunning moest laten zien maar voor het geval dat je op zeker wilt spelen kun je evt een ticket boeken Campo Grande - Santa Cruz, bv bij www.decolar.com.br
Ok, thx voor de info.
Ik heb overigens een goedkoop alternatief gekregen van Billyo waarbij je voor ongeveer 45 dollar een busticket kan boeken van cascavel naar Assuncion! Prima lijkt me dus! Heb gebeld naar de vliegmaatschappij en ze gaven aan dat alles prima is wat maar bewijst dat je na 3 maanden het land uit gaat. Misschien nog wel even zwart op wit krijgen dat dat klopt…