Ticket boeken met codes van Matrix Itasoftware

Beste reizigers,

Ik ben al in een aantal topics de tip tegengekomen om de site matrix.itasoftware.com te gebruiken om tickets te zoeken.
Ik heb hier inderdaad het goedkoopste ticket gevonden: €596,- met Emirates Ams-Bkk van eind juni tot half juli, (korte tussenstop in Dubai, maar aangezien mijn voorkeur bij Emirates ligt vind ik dat geen probleem :slight_smile: ). Alleen…hoe boek ik dit ticket? De site van matrix geeft slechts de zoekresultaten en bijbehorende codes weer, maar deze dienen via de luchtvaartmaatschappij of een reisagent geboekt te worden.

Ik heb al contact gehad met Emirates, maar zij verwijzen naar hun eigen site om online te boeken (waar hetzelfde ticket vele malen duurder is…). Ik kan het ticket wel bij andere zoekmachines vinden, maar dan ook vele malen duurder.

Wie weet bij welke reisagent ik het ticket voor de prijs die Matrix weergeeft kan boeken?

Ben er inmiddels al achter waar ik de tickets kan boeken… helaas zijn de prijzen die matrix ita weergeeft vaker niet beschikbaar dan wel… :frowning:

Hoe had je dan toen gedaan ? Ik heb hetzelfde probleem. Ik vroeg een reisagent en die zegt de Matrix ITA software niet te kennen. Wie kent iemand die wel met deze scherpe prijzen kan boeken ?

Ik vind persoonlijk een vergelijkingssite erg handig zoals http://www.vliegennaar.nl, deze site is erg handig als je gewoon het laagste tarief zoekt, maar ook als je al wel data hebt kun je verschillende aanbieders vergelijken zonder dat je het overal moet invullen.

Vink op de homepage Bangkok aan en klik op zoek vliegtickets, dan kom je op een pagina met aanbiedingen naar Bangkok. Als je rechts naast de aanbiedingen kijkt zie je de zogenaamde deal date spotter, daarin staan voorbeelden in en vaak geven die echt hele goedkope opties weer! Die data kun je invullen op die pagina bij ‘zoek op datum’ en dan kun je al die aanbieders in 1 keer open klikken en vergelijken.

Er zijn nu trouwens serieus tickets van AMS naar BKK voor nog geen 400,- retour te boeken, weliswaar begin 2016, maar toch… bizar goedkoop! Die vind je trouwens heel makkelijk als je daar klikt op die laagste prijs (nu bij Tix volgens mij), na het doorklikken wordt direct de voorbeelddatum ingevuld en krijg je die prijs omhoog! En het is niet eens een bizarre overstap, slechts 2 uurtjes zo te zien in Kiev!