Ticket around the world!!! Wie gaat er mee?

Hallo,

laatst zag ik een ticket die mij heel erg aansprak, namelijk van Atlantha- Lima (peru)- Sao Paulo (brazilie)- Johannesburg (Zuid afrika)- Bombai (India)
Het liefst ga ik in zuid afrika naar kaapstad om daar 2 maanden vrijwilligerswerk te doen. Ik had een organisatie gevonden waarbij je voor 2 maanden ongeveer 800 euro betaald (incl woonruimte). Ook zou ik India graag om willen ruilen voor Thailand. Bovendien kan je zelf een reis samenstellen. Mijn vraag is daarom ook…
wie wil er met mij dit avontuur beleven. Ik ben van plan ongeveer 6 maanden weg te gaan, ligt ook een beetje aan mijn budget! Als je dit net zo leuk lijkt als mij, laat dan je e-mailaders achter en dan kunnen we er verder over praten!:slight_smile:

heej heb maar weinig tijd maar ik wil wel mee hoor. ben nou nog drukk aan het werk in nieuw zeeland maar de combinatie zuid amerika-afrika- india klinkt super al wil ik waarschijnlijk wel in canada eindigen om daar weer aan het werk te gaan maar hoe en wanneer weet ik nog niet.

groetjes richard

ps ik ben ook van plan om rond okt dit jaar te vertrekken.

Heeey:D
Haha je neemt het er wel van! Zou ik ook doen, als ik het geld had! Wat doe je nu daar dan??
Gaat eht puur om het rondreizen, of zou je ook nog andere dingen willen doen?? en voor hoelang?
Groetjes