Ticket annuleren AirAsia ervaringen?

Hallo,

Helaas ben ik genoodzaakt om mijn geplande reis te annuleren.
Nu heb ik 2 losse tickets via AirAsia. Zijn er mensen die ervaringen hebben met het annuleren? Via mijn account kan ik wel de vluchttijden veranderen maar ik zie nergens de optie annuleren.
Weet iemand hoe dit werkt?

Alvast dank!

Ik heb in januari mijn ticket geannuleerd bij Air Asia, er is idd geen optie om dit te doen via je account. Ik heb ze een mail gestuurd en hierop kreeg ik een bevestiging van het annuleren!

Ok! Bedankt.
Weet je nog het mailadres toevallig?
Er is een chat maar ik ben wachtende nr 89 :s …

Kan niet meer terug vinden waar ik het naar toe gestuurd heb. En kan op de website zo snel ook geen e-mail vinden… weet nog dat ik er toen ook lang naar gezocht heb, duidelijk is het allemaal niet.
Misschien kan je het e-from invullen en opsturen. http://www.airasia.com/my/en/e-form.page

Prima! Komt vast goed. Ze mogen het idd wel iets overzichtelijker maken.
Bedankt voor je moeite!

Bedenk me net dat ik het geloof ik ook via dat formulier heb gedaan, en niet via e-mail, omdat ik die inderdaad niet kon vonden.
Kan me herinneren dat ik wel erg snel reactie had. Dezelfde dag nog (ik had het vroeg in de middag gestuurd)
Succes!

@Stephanie: laat je nog even weten of het op die manier gelukt is?

Waarom unuleren, kom gewoon niet opdagen, ze vertrekken ook wel zonder jou hoor, 40 minuten voor vertrek niet aanwezig vervallen al je rechten, dadelijk moet je ook nog betalen voor annuleren, pakken ze je dubbel