hallo,
ik heb een binnenlandse vlucht geboekt bij airasia. Echter heb ik geen bevestingingsmail gekregen, maar stond er dat mijn boeking wel confirmed is. Nu ben ik zo dom geweest om mijn boekingsnummer niet op te slaan. Wat moet ik nu doen?
hallo,
ik heb een binnenlandse vlucht geboekt bij airasia. Echter heb ik geen bevestingingsmail gekregen, maar stond er dat mijn boeking wel confirmed is. Nu ben ik zo dom geweest om mijn boekingsnummer niet op te slaan. Wat moet ik nu doen?
Hoi Tanja,
Heb je pas net geboekt ? Misschien komt de mail van AirAsia dan nog.
Heb je ook al tussen je ongewenste berichten gekeken ?
Ik zou nog even afwachten en anders even contact opnemen met callcentre van AirAsia…
hey, het is nu een uurtje of 4 geleden. En staat idd ook niet bij mijn ongewenste mail. Het punt met bellen is is dat ik nog in nederland zit…
Ja, bellen vanuit Nederland is vrij duur. Maar misschien heb je toevallig Skype of Voipbuster op je computer ?
En anders zou je via Telediscount kunnen bellen: 0900-1522
Of een mail sturen… Ik heb vaker mailcontact gehad met AirAsia dus wil dit evt ook wel voor je doen.
Of probeer het eens via deze link:
bedankt voor je antwoorden! Bij die link staat dat er geen matchen zijn gevonden. Heb je anders een emailadres voor me? Of dat jij iid zou kunnen mailen?![]()
Jahoor, ik wil vanavond wel even een mailtje voor je sturen. Je kan me dan het beste even een PB’tje sturen (even m’n naam aanklikken en dan voor persoonlijk bericht kiezen).
Ik zou dan graag van je willen weten welke vlucht je geboekt hebt, dus route, datum en als het even kan het vluchtnummer. Daarnaast wil ik graag de naam van passagier weten zoals bij boeking opgegeven.
Het kan even duren voordat AirAsia terugmailt…wat je evt ook alvast zou kunnen doen, is contact opnemen met je creditcard-maatschappij en navragen of zij kunnen zien of er een bedrag is afgeschreven of gereserveerd.
heb geprobeerd contact op te nemen met creditcard maatschappij… maar na een half uur in de wacht te staan heb ik het maar opgegeven… zat ook al te kijken of ik geen skype kan nemen, maar heb geen microfoontje dus schiet het nog niet… Hopelijk komt het goed, wnat ben al de hele dag wat onrustig erom:(
Lijkt erop dat de boeking niet is doorgekomen.
Je zult toch moeten wachten op de cc maatschappij, zij kunnen bevestigen of er een bedrag is afgeschreven.
Tanja heeft gisteravond uiteindelijk toch een bevestiging van de boeking ontvangen ![]()
Duurde wat langer dit keer…
gewoon een koptelefoon in de microfoonuitgang stoppen en daardoor praten werkt vaak ook gewoon
baco dat is handig:P wist ik nog niet!
maar idd, ik heb uiteindelijk gister in de avond nog een bevestigingsmail gekregen:) dus mijn paniek was voor niks:) Toch allemaal hartstikke bedankt:D
zo zie je maar weer paniek is erger dan brand
maar mooi dat het gelukt is