Dubbele vlucht geboekt Air Asia

Hallo,

binnenkort vliegen we naar Maleisie. Ik had enige tijd geleden bij Air Asia een vlucht geboekt van Sandakan naar Kota Kinabalu. Nu zijn er wat wijzigingen in onze planning en gaan we ineens van Sandakan naar KL. Nu heb ik 2 vluchten geboekt voor dezelfde dag, dus nu hoop ik dat we hier geen problemen mee krijgen omdat we dan natuurlijk 2 x in het systeem gaan staan om die dag vanuit Sandakan te vliegen.

Ik dacht dat je bij Air Asia zou moeten betalen als je een vlucht wilt annuleren. Weet iemand of je moet bijbetalen als je wilt annuleren? En indien we niet annuleren, zouden we hier dan problemen mee krijgen?

Alvast bedankt.

Gewoon even bellen dat je de vlucht wilt annuleren, dat kan vanuit Maleisië heel goedkoop. Je hoeft sowieso geen geld bij te betalen.

Wat geld terugkrijgen betreft: officieel kun je taxes enzo terugvragen, maar ik heb geen idee hoe makkelijk of moeilijk dat gaat. Je kan eens langs een balie lopen? Ik zou het iig niet vanuit NL telefonisch proberen, want dan zouden de telefoonkosten nog wel eens hoger kunnen zijn dan het bedrag wat je terug krijgt :wink:

Hoi Jenny,

ok, heel erg bedankt voor je snelle reactie!

Zelfs als je niets onderneemt gebeurt er helemaal niets. Je wordt dan gezien als een no-show. Wij hadden afgelopen zomer hetzelfde probleem, maar konden niemand te pakken krijgen van Airasia. Bij de balie in KLCCT legden ze me uit, dat het systeem hierop niet reageert, maar het is natuurlijk wel zo netjes om te proberen door te geven dat je niet meevliegt…