Tibettour eind jan 2010

Hallo,

Wie wil er met mij mee naar Tibet? Ik zit nu in Beijing (21 jan) en wil volgende week graag naar Tibet. Tot nu toe zijn we met zn 2-en en wil graag met meer mensen om de kosten te delen.

Zelf zat ik aan 1 van deze 2 te denken. Mocht je mee willen, je kan een email sturen naar ingridinasia@gmail.com

4-day Lhasa city Holy Tour

D1 : Pick you up at airport or train station . stay in Lhasa city and rest
D2 : Sera monastery , Norbulinka Palace stay in Lhasa .
D3 : Visit Jokhang Temple , Barkor Market Street and Potola Palace . stay in Lhasa city ;
D4 : Send you to Lhasa airport or train station –—end
Price includes
1.Tibet Entry Permit
2. Tibet Travel Permit
3. Transportation,Not include in lhasa city
4. Hotel (3 star hotel …

tibet tour »
5-day lhasa/Namtso Lake tour

D1 : Pick you up at airport or train station . stay in Lhasa city and rest
D2 : Sera monastery , Norbulinka Palace stay in Lhasa .
D3 : Lhasa to Namtso Lake . back to Lhasa at 6—7:00pm . stay in Lhasa city
D4 : Visit Jokhang Temple , Barkor Market Street and Potola Palace . stay in Lhasa city ;

D5 : Send you to Lhasa airport or train station –—end

Hoi Ingrid,

Ik ben over een paar maanden in China en wil dan een trip regelen naar Tibet.
Kun je mij vertellen of dat een beetje goed te doen is?

Bedankt!

dan neem ik ff de vrijheid nnamens te antwoorden-als je geld zat hebt is niks een probleem.
MAAR; de op de yuan beliuste bekpekker doet dan natuurlijk niet in het ijskoude Beijing-maar in Chengdu. de hostels daar herbegren allemaal op Tibet beluste rezigers-zodat aanhaken bij een andere groep veel meer easy is. En je ontneemt je vermoedelijk heel wat kansen als je alleen op NLers richt. Bovendien heeft Tibet (als je sjinees dat merkt worden ze vast heel boos) een apart onderdeel in deze landenforums-kijk daar eens-de meeste info die elke nieuwe reizger wil weten is al 100en keren tevoren gevraagd.