Thuis Spaans leren

Hoi allemaal,

Ik wil graag beginnen aan een Spaanse taalcursus. Ik zou het liefst voor een half jaar willen reizen naar Barcelona om daar een cursus te gaan volgen, maar dat gaat helaas niet vanwege persoonlijke omstandigheden. Nu zal ik de cursussen thuis moeten volgen. Ik zie dat er een aantal universiteiten zijn die professionele online cursussen aanbieden voor niet zo hoge prijzen. NHA.nl biedt deze cursussen voor beginners en gevorderden. Het ziet er professioneel uit en ik hoop dat jullie enige ervaring hebben met e-cursussen en afstandsscholen. Hoor graag van jullie!

Ik zelf doe bij Laudius Spaans. Op zich erg goed,alleen er wordt gezegd dat je contact hebt met andere studenten. Dat is eigenlijk niet zo. De cursus is erg goedkoop al vanaf 30 euro zonder leraar. 70 euro per cursus met leraar. 100 euro met diploma (je moet thuis via de computer examen doen) Verder kun je ook eens kijken naar in3monthfluent. Zij hebben enorm goede tips zoals naar site als italki,verbling of tandem. bij italki en tandem kun je mensen zoeken die bijv Nederlands willen leren en jij leert Spaans van ze. italki en verbling kun je ook online lessen volgen vanaf 5 euro per uur. Krijg je prive les. Kijk ook op vk.com veel boeken,tijdschriften en films te vinden in het Spaans. vk.com is Russisch facebook. Wees dus niet bang voor het Rusissch,veel mensen schrijven in het Engels en Spaans. Veel plezier!!