Cursus Spaans in Rotterdam/Zoetermeer?

Hallo iedereen,

Ik zou graag een cursus Spaans volgen in Rotterdam of Zoetermeer. Heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand mij iets aanraden voordat ik mijzelf suf ga surfen op het internet en duizend scholen ga vergelijken??
Alvast bedankt,

Groetjes!

Ik zag dat er nog geen reacties waren op deze post. Mocht je geen taalcursus met een “levende” docent bij je in de buurt vinden, dan kun je misschien een begin maken via http://cursus.taal.info . Daar kun je gratis een cursus Spaans voor beginners volgen. Ook handig ter voorbereiding op je vakantie naar een Spaanstalig land of in aanvulling op je reguliere cursus Spaans.

Groet,
Herman Kappen

en kijk eens op http://gratisspaans.startbewijs.nl

Ik heb een privé lerares. Misschien vind je dat wat. Ze vraagt hetzelfde per uur als een normale spaanse school maar omdat het privé is leer je veel sneller!!

Laat maar weten of je interesse hebt

Groetjes
Chantal

Je kan op de Erasmus universiteit Spaans volgen, het is volgens mij van Cervantes dus dat zit wel goed denk ik.

Ik ben Raul, Spaans en gediplomeerd leraar Spaans in Utrecht. Je kunt eventueel ook Spaanse les bij mij volgen, via de skype. Dat kan zo vaak e wilt en het kost je 15 euro per uur. Ik wil je best een testles geven om te kijken of het wat voor je is? Binnenkort staat mijn website www.spanishwithraul.com ook online, maar je kunt me nu alvast een mailtje sturen @ [EMAIL=“spanishwitraul@gmail.com”]spanishwitraul@gmail.com

ciao, hasta luego!

Raul Arnau

Sinds kort is Adios Languages gevestigd in Rotterdam.
Engelse en Spaanse cursussen op maat, priveles of kleine groepjes.
Nadruk ligt altijd op conversatie.

Adios Languages, Engelse en Spaanse les op maat in Rotterdam.
Gekwalificeerde lerares met jarenlange ervaring met particulieren, bedrijven en overheid.
Gericht op conversatie en plezier in de les! Vanaf € 7,50 per uur pp in groep en € 15 voor privéles.
Ook zakelijke trainingen op locatie.

Adios Languages gaat binnenkort een nieuwe cursus voor beginners starten op maandagavond in Rotterdam. Meld u aan en geef graag aan welke tijd u het beste schikt. Kosten voor 10 lessen van anderhalf uur elk slechts euro 125,- p.p.*

Bel Nathalie op 0634109309 of mail [EMAIL=“info@adios.net.au”]info@adios.net.au