Theater tickets

Hallo,

Ik wil kaartjes voor een musical boeken vanuit Nederland.
Nu heeft mijn vriendin net via Broadway.com besteld, 169,00 per ticket betaald en op haar theaterkaartje stond 129,00 voel je je toch bekocht. Wie weet welke site het betrouwbaarste is om te bestellen of wellicht andere tips?

Broadway.com is wel het officiele adres voor Broadway kaarten. Waarschijnlijk kwamen er nog een paar toeslagen en belasting bovenop. Kwestie van gewoon goed lezen.

Op Times Square kun je altijd voor last-minute tickets terecht, stukken goedkoper. Nieuwe musicals zitten daar meestal niet tussen: die zijn te populair en verkopen uit.

Als je inderdaad dezelfde avond wil gaan, kan je het beste naar een TKTS gaan. Daar verkopen ze de laatste plaatsen met discount. Je weet alleen nooit welke plaatsen je hebt en of de musical die je wilt er nog is. Ticketbox zit op Times Square. Openingstijden zijn van 3pm tot 8pm, behalve op dinsdag, dan zijn ze open vanaf 2pm.

Veel plezier!

niet kopen via internet! ter plaatst naar times square gaan (dag zelf) en lopen genoeg mensen rond die via een ticketpoint kaartjes verkopen. zelf een uur van tevoren tickets gekocht voor middagvoorstelling sisteract! erg leuk en met 75% korting! moesten wel haasten naar theater, maar was t zeker waard. middag is altijd goedkoper, meer kortingen.
deze manier is zelfs nog goedkoper dan tkts. check op times square de verklede mensen!

Altijd oppassen, er zitten soms fraudeurs tussen en dan kun je fluiten naar je geld. Aan de balie heb je altijd je garantie dat je kaarten goed zijn.

bedankt voor de reacties, welke musicals is de beste ? ik ga in september… je mag me ook prive sturen want ik kijk niet altijd op alle forums :smiley:

Musicals die nog niet zo lang spelen hebben meestal een veel enthousiastere cast. Bij shows die al langer spelen merk je dat het routine is voor de spelers.

Nieuwere shows hebben echter helaas geen goedkope tickets bij de Last-Minute Ticket Shop, volle mep betalen.

Bedankt voor je reactie :wink: en wat is ongeveer volle mep (het bedrag?)

En weet er iemand ook iets over tickets voor een sportwedstrijd? had gedacht aan American football…

broadway.com is het officiele verkoopkanaal voor de gelijknamige theaters. Voor sportkaartjes moet je even rondgooglen.

TKTS heeft ook een vestiging op South Street. Veel minder druk dan die op Times Square en hij gaat volgens mij ook nog vroeger open, dus meer kans op kaarten voor de door jou gewenste voorstelling. Bij TKTS hoef je niet bang te zijn voor fraude, is gewoon een legitieme kaartenhandel.