Hoi, wie heeft er ervaring met het kopen van tickets van broadway musicals op het laatste moment?
wij willen ze namelijk in new york pas kopen, en niet via internet bestellen, in Londen ging dat heel goed, maar wie kan ons vertellen hoe we dat in NYC moeten aanpakken??
Elk hotel kan eraan geraken. Informeer gewoon bij aankomst.
hoi hoi
ja ik heb er wel goede ervaring mee maar je moet er heel snel bij zijn in de rij dan he
volgensmij begint de verkoop om half 3 maar dan mag je zeker al wel in de rij staan om 2 uur om goede kaarten te bemachtigen
alleen de lion king enzo zijn daar niet te koop alle disney niet in ieder geval
wat een leuke musical is is hairspray en mama mia als je die hier dan al niet gezien heb
veel plezier
liefs manon
In mei ben ik naar New York geweest en toen hebben wij ook onze kaartjes voor een Broadway-show gekocht aan de “half price ticket booth”.
Er is er eentje op Times Square en eentje aan South Street Seaport. waard!
Je moet er inderdaad goed op tijd bij zijn op Times Square, maar hoelang je moet beginnen aanschuiven voor de verkoop begint, weet ik zelf niet, maar de infodame van de TKTS zei dat er toch een tweetal uur vooraf al een rij staat, zeker als je echt een bepaalde musical wilt zien.
Wij hebben onze tickets gekocht aan de TKTS aan South Street Seaport en ik denk dat we een half uurtje hebben aangeschoven voor de verkoop begon en dat we toen met +/- 30 man stonden te wachten. Wij hebben trouwens Chicago gezien, ook heel goed!
Veel plezier in New York én met de musical!
Els