Theater/Musical tickets?

Hoi,

In november gaan we een week naar New York. We willen graag naar een voorstelling/theater/musical in de Broadcast studio’s.
Mijn vraag is waar je deze tickets kan bestellen, via welke website, of kan je ze ook ter plekke kopen?

Alvast bedankt.

Voor de broadcast studio’s moet je in Hollywood zijn, maar daar doen ze niet veel aan theater en musicals. :wink:

Ik neem aan dat je een Broadway Theatre bedoelt? Een studio is voor tv- en filmopnamen. Broadway is de enorme straat die door Manhattan loopt en zijn naam heeft geschonken aan het bruisende musicalleven rondom Times Square.
Reserveren is goed mogelijk online (zie de website van de musical die je wilt zien, of simpelweg Broadway.com). Ter plekke kun je echter last-minute kaarten vaak met korting kopen. De centrale kassa bevindt zich midden op Times Square (volg de drukte), laat je geen kaartjes van particulieren aansmeren (dikke kans dat ze vervalst zijn). Nieuwe musicals geven geen korting, langere lopenden wel. Ook kun je daar voor Off-Broadway terecht (kleinschaligere musicals/entertainment, zoals Stomp).
Wil je meer Kunstzinnig theater zien, dan moet je Off-Off-Broadway gaan (zie offoffonline.com en/of offoffoff.com)

1 like

Je kunt op de dag zelf het beste kaartjes kopen voor een musical voorstelling bij TKTS in South Street Seeport. Dit is hetzelfde als dat kantoortje op Times Square, maar minder druk en eerder open. Bij het kantoor hangt het bord met korting per musical/voorstelling. Dit kan soms oplopen tot 50 %, dus best wel aantrekkelijk. Je kunt alleen kopen voor diezelfde dag/avond.
Veel succes!

1 like

Ik heb zelf een aantal jaar geleden musical tickets hier gekocht: www.musicalticketshop.nl/ maar ik heb het idee dat deze momenteel niet meer online.
Anders kun je ook gewoon op Time Square bij 1 van de vele aanwezige mannetjes dit kopen!

Op Times Square zou ik gewoon naar het loket gaan. Er zijn heel wat nepkaartjes in omloop, dus je kan zomaar je geld kwijt zijn.

In februari ben ik met nog 2 mensen naar de Phantom geweest. Hiervoor moesten we wel 's middags om Times Square wachten. Zorg dat je vroeg in de rij staat bij TKTS. En dan krijg je geweldige plekken en flinke korting. Wij zaten redelijk voor aan en mooi in het midden. Wachten op Times Square is helemaal niet erg. Nergens is zoveel te beleven als daar!