thaismuziekje

net een week terug in NL,
lekker binnen zitten, vanwege heel koud, maargoed,

dr was zo’n muziekje in thailand, en ik weet niet hoe die heet
maar ik wil er een mp3 van hebben, omdat mijn zus er zo vrolijk van wordt

weet wel ongeveer een stukje van t refrein,
beschouw het als een impressie, mogelijk herkenbaar :stuck_out_tongue:

[ame=“- YouTube”]YouTube- toetuhtam[/ame]

weet jij hoe dit nummer heet? en van wie het is?
tip me!

gr pima

Thaise reggae! Toevallig heb ik hier ook goeie herinneringen aan, ik hoorde hem voor 't eerst tijdens een live band optreden :smile:.

**job 2 do - doo doo doo **is de naam van het liedje.

[ame=“- YouTube”]YouTube- job 2 do - doo doo doo[/ame]

hahah, yeah!!

super thanks, mede namens mijn zus :wink:

dit was mijn impressie overigens:

[ame=“- YouTube”]YouTube- toetuhtam[/ame]

ik vraag me ook af waar dit nr over gaat,

iemand een vertaling ?

Je impressie was goed genoeg om mij het liedje te laten herkennen :smile:, maar wat het precies betekent… dat weet ik ook niet! Misschien dat iemand om een vertaling kan vragen bij een Thai?

op deze computer in een sjop in BKK werken al die dingen niet. gaat het zo’;n beetje als “” doo-doo-doo, doo [m][d]ay khap? (=can you see it?
dan pas je maar op-dat is het onofficiele strijdlied van de roodhemden

De strekking is het volgende: (doo doo doo) kijk, kijk, kijk daar gaat mijn marihuana t-shirt. Dat je het uitmaakt kan ik begrijpen, maar waarom neem je mijn marihuana t-shirt mee?

Goede tekst, vooral als strijdlied :evil:!

Vandaag de dvd ontvangen via http://www.ethaicd.com van Sek Loso genaamd 12 years Sek Loso Jai Sung Ma een live concert met andere artiesten, echt super met tal van goede klassiekers en recente liedje’s voor de liefhebbers mag niet ontbreken in je collectie. http://www.ethaicd.com/show.php?pid=48559.

Sawadeekrap…

hehehh, super!

k had ook eens een vriendin die me dumpte, maar ik heb nooit een marihuana t-shirt gehad.
maar pijnlijke situatie lijkt me,

ow das nog zoiets, k had mijn huidige vriendinnetje deze kaart gestuurd vanuit thailand, in de veronderstelling dat dit een hippe thaise rockband was

en nu zie k ze op youtube in een deo reclame,

[ame=“http://www.youtube.com/watch?v=2IPcdaQKxFQ&feature=related”]YouTube- Han Kyung, Ryeo Wook, Kyu Hyun, Shi Won 8th 12 Plus CF [Thailand][/ame]

hoe zit dat dan???

wees gegroet
pima

dat is uitermate zeer gebruikelijk hier. BTers (bekende Thai)-en dat wordt je niet zomaar, hoewel het wel stukken makkeliker is als BNer worden, treden allemaal, haast per definitie op in reclame ergens. Zo heeft de andere gouwe ouwe rockzinger Carabao (add) een eigen RedBUll-zelfde energiedrankje, en die SEK (die er vooal uitziet als een Javaanse popartist) heeft lang vor een merk motobike geadverteerd. BIRD (tongchai mcintyre), meer bekend van suikerzoete kweelsongs, had een tijd een eigen noedelmerk, maar dat liep voor geen meter.
Dat concert/die CD is heel vermoedelijk van het grote Sanam Luang concert-dat was bedoeld om copyright te laten betalen…
Veel blijkt hier toch net tikkie anders als men zou denken.

Heeft dit wat met de inhoud van de dvd te maken 12 th year Sek Loso, of begrijp ik het net een tikkie anders als ik zou moeten begrijpen…

Er staan gewoon goede nummers op zowel goude ouwe en recente liedje’s, dus voor de liefhebbers cq kenners.

zou die cd best eens willen luisteren,
maar dat kan niet op die site,
dus dan moet k hem gelijk kopen in dollars,
doe ik liever in thaise valuta,

maar volgens mij staat de hele dvd op youtube

[ame=“- YouTube”]YouTube- Sek Loso - 2009 - 12th Year Jai Sung Ma - 01 Intro + Khun ter คุณเธอ[/ame]

die youtuber heeft heel veel muziekjes, kijk maar op zijn profile

http://www.youtube.com/user/crazyswede00

Omgerekend betaal je voor die dvd als je hem op die site besteld 8 euro incl. verzending.

De dvd kost in Thailand 250 THBT dus zeg maar 5.50 euro dan stoppen ze er nog een postzegel op voor 76 THBT zegge 1.65 euro, dus valt het allemaal nog wel mee voor die 8 euro.

Leuk alternatief voor als je niet op dit moment in staat bent om hem in Thailand te kopen, kan hem wel weer via via op laten sturen, maar dit gaat ook prima.

Denk tevens dat zij het ook kopieeren want de 39 nummers staan op 1 dvd, meestal in Thailand komt dit nog op 2 dvd’s.

Duurt in totaal wel bijna 3 uur dat concert en met een sfeertje waarvan je bij sommige nummers gewoon kippevel krijgt en heimwee…:thumbsup: